Katter iFokus

Katter

Etiketterbildtrådarvideoklipp
Läst 774 ggr
Ledin
0

Kattungarna har flyttat

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mizzan fick kattungar utan våran vetenskap, såg att hon var mycket rund å fundera lite på att hon inte har löpt för vi skulle ju kastrera henne. Så jag kände lite försiktigt å sa till alla i familjen nu bär ni inte Mizzan för hon har kattungar i magen. Efter några veckor så fick hon kattungar 4 st supersöta 3 flickor o 1 pojke. Alla fick nya hem å bra hem med skrev kontrakt att kastrering,vacc mm ska göras och att vi får komam å hälsa på även att vi ska får reda på om dom skulle behöva göra sig av med kattungen som unge lr vuxen. Jag har fått mail från 3 av köparna (en famil köpte 2 dom har jag inte hört något av) Men iaf alla tackar för superfina katter keliga å harmoniska katter alla hade innan katt o 2 hade även hund. här är bilder på kattungarna. Och mammakatten Mizzan är kastrerad nu mera :)

Ledin
0

åh så kunde jag inte visa den andre för den står inte som jpg utan något annat format :S

Pia
0

Nej så söt, är Doris en av ungarna?

Det är alltid roligt med köpare som uppskattar de små knytena! :)

Ledin
0

ja Doris är allså den kattungen :) Vi ska åka å hälsa på för att se hur dom har det första blir lilla Doris :) hon är lik sin mamma till sättet o stilen så skönt för hon va en liten rädd kattunge sit ur trygga kattkorgen, sist med börja äta gå på lådan ja allt men nu är hon tydligen en kelgris som är framme å hälsar alla välkommna när dom får främmat å går å säger glatt hej till grannarna för gevet vis ska få lite kel med :)

Ledin
0

Här är Bamse tuffingen av alla bor nu med både hund o gammal katt som han har livat upp för kel o lek.

Ledin
0

denna skönhet fick jag bild på igår, som doom andra är hon söt o kelig som sin mor.