Katter iFokus

Katter

Etikettutanför-ämnet
Läst 596 ggr
SallyB
0

God morgon 7 aug 2006

Vaknade som vanligt tidigt (trots sent i säng). Har som vanligt dagen ganska ointecknad. Handla lite mat är väl det jag mest behöver göra samt ta en tur till Apoteket.

"take care out there" och pussa era katter Skrattande

Titti
0

God morgon. Flört

Denna dag går i arbetets tecken. Så "mina pojkar" ska få ha en grabbdag. Tror att dom behöver det.

Uj, vad jag ska städa. Fast min mor kommer ju med. Kan behövas.

Igår morse var jag ju också och städade. Förstår inte hur ett golv (eller durk kandske det heter på en färja) kan bli så smutsig. Läsk är det värsta att torka bort, blir så klibbigt.

I skrivandets stund sitter jag och dricker te. Måste det, annars får jag huvudvärk på eftermiddagen.

Men före jag far på jobb så ska jag plocka ihop tvätt. Ska sätta igång tvättmaskinen hos min mor och far. (Har inte plats med en tvättmaskin här i huset, är ju så trångt. Vart ju en sandlåda i stället. Flört)

Ha en bra dag Skrattande

SallyB
0

Var det inte det jag trodde …Spegeln ljuger

Hannapanna
0

ah sally! Så är de ju! Den ljuger stenhårt! :D

Idag vet ja inte va ja ska göra.. förutom att ja ska till djuraffärn å köpa Kattsand och mat till Tage-liten!

SallyB
0

Hanna, visst är det underbart roligt att handla saker till sin alldeles nya kattunge :) ja även annars också förståss!
skrivet av en, tyvärr alldeles för fattig, shopoholic :o

kristinah
0

God eftermiddag får jag säga eftersom kl närmar sig 17. Idag har jag varit på jobb men inte på min avd (ÖNH-pkl) utan på barn-pkl. Det går bra eftersom vi inte har ngn öronläkare den här veckan och barn-pkl inte har ngn avd.sekr. Ombyte förnöjer.

Igår kväll var jag till ett nyöppnat matställe i Godby som heter Wirrans Thai House och åt upp vinsten jag vann i lördags på ett lotteri. Det blev wokad kyckling med ngn sorts nötter och grönsaker med jasmineris till. Det var supergott, jag blir ju hungrig bara jag tänker på det. Till efterrätt blev det blandad frukt med glass, också jättegott. Om ni är till Åland på besök är Wirrans Thai House värt ett besök. Jättegod mat till måttliga priser.

Ikväll skall jag på ett styrelsemöte, efter det skall jag gå ut en stund med Joppe, Jomsan föredrar att va inne. Sen ska jag bara slappa resten av kvällen.

Pia
0

Vad roligt att maten var god, kristinah!

Hannapanna
0

Sally: Jaaa de är superroligt!  Har vart å handlat nu. Så nu är allt förberbett för lille Tage att komme hem! :D

kristinah
0

#6 Ja, det var en bra lotterivinst jag fick må jag säga. Starkt men gott. Mmmmm…

Destany
0

hej allihopa

Idag jobbade jag mellan 7.15-11.00 sen har jag hämtat en kompis i örkelljunga fikat med en annan o slutligen nu i kväll åt vi på mcdonalds gott =)

Imorgon ska jag köpa målarfärg o ringa min bror om när han ska ha mina busar. kan ju inte ha dem hemma när jag målar om…