Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 888 ggr
Matilda__93
0

Vart sover eran katt? :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vart sover eran katt?

Min lille Sixten brukar sova uppe vid min mage i min säng.. det är jättemysigt! :D <3 Fick ju Sixten i Fredags och igår var det första gången han la sig i mitt knä. Hur mysigt som helst!!

Linnah
0

Vår gamla katt ligger i princip hela dygnet runt i handfatet inne i badrummet. Den yngre donnan ligger oftast utsträckt på golvet, i tornet eller i fotändan på sängen. Fast båda har också en förkärlek för magar på kvällarna när man ser på tv. :)

netagirl
0

Frasse sover där jag är… flyttar jag på mig så dröjer det inte länge förrän han kommer. På kvällarna ligger han vid min kudde men flyttar  över till strykbrädan sen.

SallyB
0

Min tjej lägger sig ofta på min arm när vi ska sova eller under täcket vid magen. Najs med en värmedyna :)

Matilda__93
0

#2 : Samma här :P Sixten är där jag är hela tiden ;)

emsems
0

polly sover på in kudde bakom mitt huvud, penny sover antingen vid fotändan (sällan) eller i fotöljen i vardagsrummet.

Engla
0

Mina sover lite överallt. I garderoben, i sängen, på klätterställningen och på golvet!

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Destany
0

Mina katter sover i den andra sängen på dubbelsängen.. zorro brukar ligga rak lång mot min huvudkudde som på bilden typ…

Puma brukar ligga i fotändan på den andra sängen

Fast Zorro har fått en ny vana han sover ibland på min bokhylla

Engla
0

Idag köpte jag en slags "kattsäng" som de verkar uppskatta väldigt mycket!

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

cat-malou
0

Moones, Sim Sim och Mata Hari brukar sova vid min fotända. Ibland när jag vaknar så har Mata Hari lagt sig i min armhåla men hon vill aldrig lägga sig där innan jag somnat.

Skrik är inte så förtjust i att ligga varmt och trångt med de andra så antingen sover han på köksmattan eller så lägger han sig på skrivbordsstolen.

De har också en hylla där jag nu kommer att ställa en kattkorg med nån dyna eller filt i, får se om den blir lika populär som hyllan utan nånting mjukt var innan.

kristinah
0

Mina sover lite varstans, för tillfället sover Joppe i min famn, men nattetid någonstans ute i vardagsrummet de timmarna de sover. Joppe har en tendens att få ett busryck vid 3-tiden å då e de fullt race. Tur är kan jag stänga sovrumsdörren.

Jenna-Gun
0

Bamse och Cirri hos min man, på övre väningen.

Jesper i kattfönstret (bilden).

Sara, Lucy och Måns sover oftast (vintertid) i min andra halva av dubbelsängen, nere i källarn.

Bilden : Måns, Bamse och Jesper

Älskar_hästar
0

Natasha har inte sovit nu på ett tag inne eftersom hon älskar sommarnätter , då jagar hon alltid möss . Som igår natt , hon kom med en mus i munnen tll mitt fönster och stod där nedanför och jama jättehögt , hurra ! Men annars brukar hon sova vid mina fötter , på en filt där . (:

EddaM
0

Mina följer mig vart jag än går. Tittar jag på tv ligger de i sitt klätterträ som står brevid soffan eller i soffan. Nu när jag sitter vid datorn som oxå e i vardagsrummet. Ligger Willow i tornet, Feztiz i knät o Zlatan vid mina fötter. När jag lägger mig sedan så lägger de sig i sängen hos mig. Jätte mysigt.Skrattande

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z