Kattbildstävlingen i HJ
Nu är den färdig…kattbildstävlingen i Hemmets Journal. Det hade kommit massor med bidrag. Enligt tidningen flera 1000. Dom hade ökat på vinstchanserna så från 5 vinnare hade det ökat till 10 vinnare och tre hedersomnämnande. (Det kommer mera bilder på kattor i nr 36). Kan glatt berätta att Jomsan var en av de tre som fick ett hedersomnämnande och det är jag mycket stolt och glad över. Är det någon i den här sajten mer än jag som har lämnat in bidrag och hur har det gått för er?

Grattis, grattis!!
Jag är mäkta nyfiken på vilka bilder som kunde slå Jomsans… Men kanske var den i sammanhanget för "konstnärligt" fulländad…:)
Nej jag skickade inte in något. Men jag skall nog ge mig ut och köpa HJ bara för att kika på bidragen.
Den och kattorna finns på internet. sök på Hemmets Journal så får du fram kissor och hela tidningen. Men jag har köpt den, lita på det.

Åh du, det var många fina bilder där! Fast jag tycker allt att Jomsan kunde hamnat bland 1-5 vinnarna ändå…:)
**kristinah: *Grattis!
Pia: Jag håller med dig.

Vad fina och roliga bilder alla var ! 

GRATTIS! Vad skoj! 
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

åh vad kul!!
hade själv 2 bilder med fast det gick inte lika bra.

Grattis förresten 
Grattis! :D
Hej och Tack alla Ni. Ett hedersomnämnande är inte fy skam med tanke på att det var > 1000 bidrag. Jag är både nöjd och stolt över det. Att jag sen har världens gulligaste (iaf i mina ögon
) katt, ja se d e en annan sak.
Min planer sprack idag. Blev att fara och handla på närmare ställe istället för Stan. Inte blev det något att jobba för mig heller. Blev till att tvätta sängkläder istället.
Kan ni gissa vad som hamnade i kundvagnen?
"Den bara hoppa på mig!" som vi brukar säga här hemma hos mig när vi handlat nåt oplandera.
Jo, jag köpte HJ nr 31 
Småningom ska jag klippa sönder den och sätta bilderna på kattorna i min klippbok. De är ju för söta. (Även om min favorit bland dom är Jomsan) 
Se så det kan bli. Även fast jag korrekturläste #11 så kom ordet "oplandera" med, skulle ju vara "oplanerat"
Så bara på skoj så gjorde jag en sökning på ordet. Hamnade på en Polsk hemsida.

Var det många bilder med i tidningen? eller var det samma som på nätet?
#13. Det är samma bilder i tidningen som på nätet och vecka 36 kommer det att komma fler kattbilder enligt tidningen.

Ok tack! här hade inte den nya tidningen kommit än.

# 12 Oplandera, ja det skulle ju kunna vara en farm eller liknande i Polen ja…;)