Katter iFokus

Katter

Etikettutställning
Läst 823 ggr
Kitty41
0

Stockholms Kattklubb 23/3

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Någon som var där på utställningen idag? :)
Vi hade med våran S*Funny Coon's Hugin the Hooligan, han blev Premier efter 3 raka cert :)

Roger
0

Jag var där en vända efter att jag varit på hundutställningarna på älvsjömässan. Kunde dock inte stanna så länge och titta för det var så dåligt med p-plattser på utsidan så jag fick ställa mig där det var p-förbud längsmed gatan på utsidan:(

Ps Grattis!!

Kitty41
0

Aha, okej. Vad jobbigt :/
Tack! :)

Roger
0

Vad hadde du för burnummer?

Kitty41
0

oj, det har jag verkligen ingen aning om! det var fri burplacering, tyvärr, så vi bara tog någon. vi var i maine coonernas sal iaf, var du där? våra katter hade iaf nummer 35 och 362

Roger
0

Aha 35 362 var bara nyfiken skall kolla häftet. var det i den högra eller vänstra lokalen ifrån ingången?

Roger
0

Du hadde möjligtvis inte hugin i den främre raden mot dommarna?

MonicaLagerquist
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag var där och min katt.FIFe IP/IC IDP*Goldens Ave Ave tog cert i klass sex och var även i panel.Super trist med fri burplacering.Oerhört svårt att hitta ketterna man vill se.

Stolt ägare till tre La permer

krasivis
0

Vi var också där, jag och fyra st av mina katter. Två persertjejer blev IC på lördagen och alla tog sina cert med bra bedömningar. Mina två exoter tävlade för första gången i vuxen klass. På min hemsida: www.krasivis.se kan ni titta på mina katter. Jag har fått hjälp och håller på o gör i ordning där så just nu är det lite "o"-ordning!

För övrigt så var jag på utställningen tillsammans med Monica. L!

Roger
0

#4 35=Hugin och 362 är Babbel, en huskatt. Hur gick det för babbel?

Grattis #7 och #8! Måste hålla med om att det var rörigt att hitta dom katterna man ville se. Fick inget rigtigt grepp om vilka katter som var i vilken lokal!

Kitty41
0

Vi var inte en den lokalen som man kom in i först iaf, och jag störde mig sååå mycket på den fria burplaceringen -.- .

Babbel är fin egentligen, men eftersom hon är väldigt blyg slutade hon som 2a placerad av 2 st (; . Hon har varit blyg ända sedan hon var liten eftersom hon knappt var med några människor alls under sin uppväxt (det är en lång historia), men hon är iaf väldigt snäll. Hugin däremot tycker om folk, han ville vara ute ur buren hela tiden, han är faktisk jätte cool på utställningar ^^
Hugin gick upp till NOM (faktiskt tillsammans med en annan kastrat, domaren ville ha med båda!), men den andra kastraten (en 8-årig superfin skogkatt) tog NOM.

Grattis #7 och #8 btw :)

Vi var där med Madeleine Linderoth som föder upp Maine Cooner :) Hon brukar också ställa ut, men den här gången kom hon inte med.

Nej, jag hade inte Hugin i den främre raden, det var typ 3 rader bakom. Han satt brevid en fertil hane som han fräste åt xD haha!