Katter iFokus

Katter

Etikettvila-i-frid
Läst 1232 ggr
Othello
0

Gammlingen borta =(

Våran gammling är borta =(

Och det värsta är att vi inte vet var hon är. Hade ju en gammal dam i 22-23 års åldern hon var väldigt speciel på många sätt & vis.

Hon gillade inte mig när jag flyttade hit (sambons kisse) Hon gillade inte att hon inte fick ha ensamrätt på husse mera men sen när hon fick ligga på soffan med mig på kvällarna under en filt & se på tv & jag gav henne god mat & muta med typ ost så blev vi väldigt goda vänner =) Vi bor på landet med egen gård & har kattlucka åt våra katter dom kommer & går som dom vill (har 5 till) En fredags morgon satt inte Nissan vid spisen & vänta på frukost som hon alltid i hela sitt liv gjort. Hon har kunnat i löptid varit borta ett dygn max. Men hela helgen gick & ingen Nissan Ledsen Nu har det gått 5 veckor & vi har inte sett av henne. Vi tror att hon gått & lagt sig någon stans & känt att det var "dags". Hon har varit väldigt pigg & inte visat nå tecken på varken sjukdom eller trötthet. Vi har letat överallt i alla uthus (har ett gäng) & i ladugården & hela huset på vinden & i alla vrår som finns på denna gård men ingen Nissan. Även kollat vägrenen nere vid vägen (som inte e stor vägen alltså)

Vi har insett att vi kommer nog inte att se henne mera Gråter Hon var väldigt speciell alltid när hon skulle ha ungar så sprang hon efter oss på gården & jama & kroma sig då ville hon att man skulle komma med in för då var det dags =) & att hon inte gilla mig i början var uppenbart jag hade bott här en längre tid innan hon ens titta på mig knappt så hon åt om det var jag som gav dom mat.

Uj det är så hemskt när man inte vet vad som har hänt henne eller var hon är någon stans. Ville bara skriva någon rad men det blev visst ganska långt…

<3 Miss you Nissan <3

Ledin
0

nee ursh fy jag lider med dig :*/.

Sessan1
0

Hemskt att inte veta vart ens kisse har tagit vägen :(:( Hoppas hoppas innerligt att ni hittar Nissan!

Sara87
0

Så tråkigt :(

KaninCrazy
0

Nej va tråkigt !

Jag hoppas verkligen att ni hittar eran Nissan !  :'/