Katter iFokus

Katter

Etiketttävlingar
Läst 730 ggr
Pia
0

Page-a-day-calendar

Det här är en trevlig liten kalender där man får sig en ny kisse varje dag - och det roligaste av allt är att man kan vara med och tävla med sina finaste kattbilder själv!

Om man får med en eller flera bilder i kalendern så får man en kalender som "pris" - jätteroligt när den dimper ner i brevlådan:) Nu var det ett antal år sedan jag bidrog med något, kanske har reglerna ändrats, men läs gärna mer här. Observera att det numera är två olika tävlingar, dels den digitala, dels den tryckta kalendern.

Soffie
0

sände in en bild på Diddi :-)

Pia
0

Så spännande!

kristinah
0

Fick iväg bild på Jomsan till den där Page-a-day-calendar men min engelska är så dålig, jag har bara skolengelska och det är ju 100 år sedan man slutade skolan,… åtminstone 34 år sedan

Pia
0

Skall bli så intressant att se hur det går!

Soffie
0

är sidan igång..tycker det är samma katter även denna vecka…

Pia
0

Ingen aning, jag har inte varit inne och kollat på ett tag…:/

Soffie
0

jo nu är det nya kissar att rösta på

Pia
0

Någon som haft någon lycka där ännu? Kan tänka mig att det är många som skickar in och att det kan ta tid att få besked/komma med iofs…

Soffie
0

nepp..ingen tur

Soffie
0

nya kissar igen :-)

Pia
0

Nä nu måste jag nog också ta och hålla koll där…:) Ingen som haft förmånen att få med en bild eller så?

kristinah
0

Hur får man reda på om man har blivit vald? Måste man gå in och kolla själv eller får man ngn sorts besked? har iaf inte hört ett knyst.

Pia
0

Jag har ju bara varit med i den vanliga papperskalendern och ja då fick man ett ex av kalendern för varje bild som kom med och ett brev om det hela i slutet av året. Hur det fungerar med web-varianten vet jag inte alls…