Katter iFokus

Katter

Etikettutställning
Läst 930 ggr
starshine
0

Nu är det snart dags igen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Säsongsstarten för oss går av stapeln i mölndal utställning. Vår huskatt goliat skall med dit lörd. den 9 feb. därefter är det elmia i jönköping i mars. wow dit skall vår ocicat pinnen och vår huskatt som skall placeras om Gizmo. Om någon är intresserad av honom kan man se honom live i jönköping. Eller kika på vår hemsida www.dikdiks.org

Ledin
0

hej du jag ser att du ska ställ ut katten i jönköping när i mars är det jag vill oxå åka dit för att kolla för att lära mig hur man ställer ut katt å titta på olika raser. Jag vill ställa ut nån av våra husisar men först vill jag lära mig hur det går till :) en dum fråga detta men finns det burar där allså såna dom är i undertiden man är på utställningen? :S som sakt jag vet inget om detta :P

dara
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

japp finns burar. om man söker på google och kattutställning så kommer det upp en massa information. man skall ha ett burskynke man hänger i buren för att göra stålburarna mera hemtrevliga och för att visa katten på ett fint sätt.

här är min huskatt i sin klädda bur, burarna sitter ihop 2 och 2 (kan föras om till dubbelbur)