Katter iFokus

Katter

Etiketterbildtrådarvideoklipp
Läst 697 ggr
Pia
0

Brittbebbar 11-12 veckor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har de blivit ganska stora för att vara små så att säga:)

Först ut lille Sigbert, cremespotted, som redan har flyttat (syskonen skall bo kvar till efter utställningen om två veckor).

Pia
0

Kramgo'a Sune, creme.

Pia
0

Charmknutten Siegfried (Sigge), rödtabby.

Pia
0

Knubbige Sture, brunspotted.

Pia
0

Söta Solbritt, blåsköldpaddsspotted.

Pia
0

Lilla dockan Siri, svartsköldpaddsspotted.

Jenka
0

Naw vilka sötisar, fastna mest för lilla Solbritt - underbar färg :D

Pia
0

Tack:)

Ja den färgen är så läcker, det tycker jag med. Har alltid sagt att jag skall behålla en hona med den färgen om jag får en - det händer väldigt sällan… - men nu skall hon flytta till vårt södra grannland och förgylla tillvaron för sin nya familj där istället…:)

Jenka
0

Ja sköldpadd överhuvud taget är en fin färg, har alltid velat ha en sköldpaddsfärgad katt men  aldrig haft en, men nån gång ska jag banne mig ha en :D

Pia
0

Så klart! :)

Sessan1
0

Håller med dig Jenka.

Jag skulle oxå vilja ha ngn annan färg på katter :)

Har bara haft svartvita hela tiden av ngn anledning.

Inget fel i det men ändå :))

Nästa gång ska jag oxå  ha  en sköldpadds färgad katt :D

Pia
0

Det förstår jag så väl, näst efter creme så är det en riktig favoritfärg för mig med, alla blir så personliga och olika i färgen, en riktig fröjd för ögat…:)

Jenka
0

Finns juh så många fina färger, skulle gärna ha en helvit med blåa ögon, dom är underbart fina :).. Men nästa katt blir nog en raskatt och isåfall en bengal *drömmer* :D

Anne
0

Sigge är riktigt, riktigt fin :) Vilka är sålda nu då?

kristinah
0

Sigge liknade ju på min Joppe ju. Skulle jag måsta välja ngn av dina små sötnoser skulle jag få stora problem. Dom e ju så himla söta allihop. Sigbert var nog extra söt.

Pia
0

#13 Ja Sigbert har ju flyttat hemifrån redan, sedan är Solbritt och Sune sålda. Men stannar kvar tills utställningen den 15 juli.

Jag är så nöjd med dem alla, ljuvliga små personligheter, kavata och go'a i kvadrat! Creme är iofs min all-time-favourite färg men just nu är nog lilla prickiga Sture min favvis, bara för att han är så härligt prickig och jämnrund:)

Jillsan4
0

Va söta dom var:) Jag hade en kompis som födde upp britter för länge sen men hon slutade med katter helt.

Calibra
0

Pia, de är verkligen hur charmiga som helst! Ska nog läsa på lite om britter, och börja bearbeta sambon ;)

Pia
0

Tack Jillsan! Vad spännande, jag blir ju lite nyfiken på vad den kompisen hette…:)

Så klart, bearbeta på du, Calibra, en britt i var mans hem skulle definitivt göra världen mer harmonisk…:)

Jillsan4
0

Hej Pia. Hon hette Ingebett Kratz och hade shortvallys.

Pia
0

Ingerbeth, men henne har jag sålt två kissar till, senast för 2 år sen! Jag har inte hört ifrån henne på länge dock… *Världen är bra liten ändå*:)

Jillsan4
0

Ja den är det. Hör du av henne så får du gärna dra med henne här i gruppen. Hon och min mamma ställde ut katter på utställningar tillsammmans.

Pia
0

Oh ja, jag skickar julkort och födelsedagskort till kissarna varje år och har gjort reklam för sajten, hoppas hon känner sig manad att bli medlem endera dagen…

Jillsan4
0

Det hoppas jag med. Hon är en trevlig personGlad

Pia
0

Jajamensan:)

Jillsan4
0

Världen är verkligen liten