Får era katter en julklapp
Ja som frågar yder får era katter en julklapp. I år har vi slått på stort. Bygger en klätterställning, gjort mjuka liggdynor och gjort några små möss med kattmynta.
Tänker lägga ut bilder på min hemsida sedan när klätterställningen är klar så kan ni kika på den. Tycker själv den blev stadig o fin anpassad till aven kattunge.
Kattmyntemusen gör jag själv, . Jag har även lagt ut annons om dessa då de blev mycket populära hos våra katter och våra småttingar.
Liggdyna likaså, speciellt den med fluff gillade kattungarna. Kanske det påminner om mamma när hon inte vill ligga hos dom. Se bild.

Japp, Saga får julklappar av både mig och husse. eftersom jag inte ska fira jul med Saga iår så har hon fått en julklapp av mig redan, det är en mus med tyngd i så den gungar men kan inte välta (Mycket uppskatad) Sedan har jag köpt en mus med fjädrar på pinne och lite lyxigt katt godis som husse ska ge henne på julafton från mig. Av husse kommer hon få en lyx mat som han alltid ger henne på födelsedag och julafton.

ja mina katter får KKS leksaker i julklapp av mig. mina föräldrar ger dem gourmetmat..
Ja, fast jag vet inte vad. Blir väl någon leksak & något gott :)

Skönt att veta att det inte bara är vi som ger våra djur en julklapp. Blev idiotförklarad av en som jag nämnde det åt. Men dom är våra familjemedlemmar ju.
Ja, det har blivit fler och fler katter att skaffa present till :-) Min hittekatt Tetris som bor hos mig får lite godis som ligger i en söt julstrumpa (om man köpte 2 Gourmétförpackningar så fick man en) min andra hittekatt Silla + hennes kompis Stina (som bor hos mina föräldrar) får några kilo av torrfodret de gillar och syrrans och hennes sambos katter får en varsin leksak som skramlar lite.
Hehe jag vill ge våra katte rjulklapp.. men… om jag köper nått till dem hinne rjag int epacka in dem och lägga dem under granen, jag kan aldrig hålla mej med att ge det till dem :P

ja tiger får en leksak och godis ;) Vi ska fira jul idag ;D eftersom jag är i stockholm på jul
Självklart så får Mojje och Busan julklapp *L* och så får dom lite gott att äta.
Så det är sheba tonfisk som gäller med lite leverpastej som efterrrätt 
Och julklapp blir ett par myntakuddar och några glittriga leksaksmöss

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
leksaker, nytt halsband med trass liknande pärlot och sen en kitty show;)
Självklart ska hon ha, vi har alltid gett hundarna julklappar så då ska Thindra ha med.
//Pia
Självklart ger man sin katt en julklapp också! :)
Min Tito fick en ny pip-mus, en så´n där som piper när man rör på den. Den förra hakade upp sig, så då får han en ny som julklapp.
Jösses, jag har verkligen problem med att stava. NU måste jag skärpa mig eller så är det dags att dammsuga tagentbordet.
//Pia

Japp, dom ska få en sån här kattleksak som är en mus som man skruvar upp och sen "springer" den iväg ;D
#12 hahahaha ;P
nja inte driekt dom får väll lite skinka :D. Får skylla på att det är för måga i år. Skulle känna mig taskig att köpa till dom som är våra vuxna 3st å sen strunta i kissebäbisarna ( 8st ). Dom får väll leka med kullorna i granen ;)
Mina kissar får favoritmaten: julskinka och extra kramar och gosningar. Leksaker får de annars också, så på julafton blir det lite mer speciellt.
Tindra ska få en julklapp av mig, en klätterställning ska jag köpa tror jag…
Lite extra god mat och någon leksak ska han få…
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Mir och Sputnik kommer att bli riktigt bortskämda i år, tror jag. Min familj har beslutat att bara barnen ska få julklappar i år, men några fler istället. Jag har ju inga barn, men katterna räknas som barn, så alla måste köpa något till dem. Själv har jag redan köpt massor av leksaker och godis…

Lite god mat och så hittade jag en fluffig dyna på IKEA som de bara "måste" ha - jag smyger fram den på julafton…:)
Imorgon bitti blir det paketöppning för min lilla tös;) Fler antar jag:))
//Pia
Tindra får väl en efterskottspresent också :)

Wilma fick små godiskulor och en liten mus som piper, som hon leker med hela tiden nu :) sötnosen.

Nappe och Morris fick sin kattleksak igår morse, Morris gick igång direkt, efter bara några minuter flög ena ögat av XD haha!
Sen fick som en massa jul "klappar" även kallat kelande hela dagen :P
Mori fick en kalkonskiva, det älskar han :)
Det fick bli en förpackning med torkade småfiskar som bara Hugo tjockis tyckte om ;) Och en söt leksak som föreställde (!) en svart råtta, och den pep när man skakade på den. Uppskattad! :) Dock är den typ slaktad nu^^ Hugo tyckte det var superspännande, men Simba sysslar hellre med "riktiga" råttor :D

Nuttie fick en stooor påse med Royal Canin torrfoder och en jättesöt matskål med katter från aristocats på ;)

Oja, vår lilla kisse var rätt ny i familjen i julas, så hela släkten hade köpt leksaker till henne. Hon fick nog fler paket än vad någon annan fick :P Men sen så är hon ju lite bortskämd med.