En bra kartong! đș
Lotus har hittat en bra kartong! đ

SajtvÀrd Katter iFokus
De riktigt bra kartongerna Ă€r smĂ„ och trĂ„nga. đ
ÂĄÉčnÊÉuÆÄ±s ÉŻos uÇp ÉÉ„ É„Éo uÇÊxÇÊ ÉčÀɄ uÇp ÉÉčÇıdoÊ ÊÊÉ ÉčĂ¶É ÉčÉlÊ Ă„sÊÉo uÉÊn ÊÉčÉÉŻs ÉÉčÉq ÇÊuı np ÉčĂ€ ÉčÀɄ ÊÇp ÉsĂ€1 np uÉÊ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
Hahaha helt underbart och jag som tycker att mina Ă€r vĂ€rst i ligg stĂ€llningar pĂ„ alla konstiga platser men det hĂ€r det tar faktiskt hem priset helt underbart đ»đđ
Min Fritte var en stor katt som Ă€lskade kartonger, ju mindre desto bĂ€ttre. đč
ÂĄÉčnÊÉuÆÄ±s ÉŻos uÇp ÉÉ„ É„Éo uÇÊxÇÊ ÉčÀɄ uÇp ÉÉčÇıdoÊ ÊÊÉ ÉčĂ¶É ÉčÉlÊ Ă„sÊÉo uÉÊn ÊÉčÉÉŻs ÉÉčÉq ÇÊuı np ÉčĂ€ ÉčÀɄ ÊÇp ÉsĂ€1 np uÉÊ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
Ă h, mina katter Ă€lskade ocksĂ„ att "smĂ€lta" ner i kartonger, speciellt nĂ€r de var lite för trĂ„nga och framförallt om jag hade ett annat syfte för lĂ„dan. đ
// Harley
#0 Man ser inte vilket som Ă€r fram eller bakđ
/Maria
Kattong heter det vĂ€l! đ»
Kartonger Ă€r bĂ€st! đ»
đ€ Elisabeth och Amira đ
#0 Den hĂ€r bilden borde du anmĂ€la till nĂ„gon tĂ€vling den lĂ€r ju ta hem priset ganska sĂ„ raskt đđđ
Ja sen var det ju det dĂ€r med fram eller bak đjag tycker mig se framtassar och baktassar samtidigt ungefĂ€r som den dĂ€r stegen av trappsteg som vi inte brukar kunna klura ut gĂ„r trappen upp eller ner đ€Ł