Kattbilder
Hej jag tänkte att man kunde lägga upp bilder på sin sina katter här😀

Lotta
Sally kommer sen hon var ute😐
Fina kattbilder
?
Fina kattbilder? Menade jag
Förlåt att jag stressar glöm det låt det ta sin tid🙃
Tass
Putt

Sally sötnos
Åhh
Hur kan man vara en sån sötnöt
#12: Tack, dina tjejer var också väldigt söta :)
Uppfödare - Neva Masquerade (Sibiriskkatt)
Instagram: @trissmillion @PetsAvenir
Tack
Får man fråga vilken var mor och vilken var dotter?
#15: Absolut, mor (Bless) är hon som ligger på det blå-blommiga täcket och har mörkare drag i ansiktet, dottern (Carlee) är den andra :) <3
Uppfödare - Neva Masquerade (Sibiriskkatt)
Instagram: @trissmillion @PetsAvenir
- Redigerat 2025-03-20 12:25 av trissmillion
Okej tack!

Sally
Hon snuttar på min nya filt
- Redigerat 2025-03-23 06:43 av [GTBLovesAnimals]
Puttar upp vill se fler urfina katter😍
Alla katter är ju så söta men kan inte få nog
Gammal bild på mina två senaste katter Sanna (överst) och Stina (på golvet). Stina finns inte mer, men Sanna fyller snart 15. Bilden togs några månader efter de hade flyttat hem till mig.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Åh men vad söta
Beklagar sorgen
#23: Tack. 😻
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Katter4ever
Haft katter i hela mitt liv är 10 nu
#26: Då är du yngre än min katt. 😊
Hon föddes 2010, troligtvis i april. Både hon och kusinen (Stina) föddes utomhus av två katthonor som var systrar. Tillsammans fick de sex ungar. De bodde under en balkong i grannhuset och snälla människor matade dem. Min dåvarande katt var rätt gammal så jag räknade inte med att få ha kvar henne så länge till. Därför bestämde jag mig för att ta hand om två av kattungarna. De var ca ett halvår gamla när jag fick dem.
Åh vilken upplevelse
#28: Ja, det var spännande. Visste inte vilken av kattungarna jag skulle få, för de fick välja själv om de ville gå in i transportburen som sattes ut för att fånga in dem. Den första som gjorde det var en vit hona med randig svans, men hon visade sig vara så skygg och rädd att hon lyckades springa ut på balkongen och hoppa över nätet och ner på gräset. (Nätet går inte riktigt ända upp, men det är så högt att det ändå var otroligt att hon lyckades.) Nästa som gick in i buren var Sanna och några veckor senare var det Stinas tur. 😻
Lilla Kiara.
De andra två är helsvarta. Kallas siffrorna då de heter Ettan och Tvåan. Fick ett halsband på den ena när de kom så vi kunde skilja de åt. De hängde mest under soffan i början. Så den ena kom fram först. När vi sen kollar öronmärkning efter er halvår så är det fel katt. Ville se om de var reggade på sambon. Hon som hade katterna innan satte halsbandet på fel katt. För att inte röra ihop det så säger jag kompis hos veterinären. Vi ville inte ändra namnen tillbaka utan vi kör på med fel namn.
Brukar säga två black and white.
Mvh
Mig
- Redigerat 2025-03-31 20:52 av 91Marran
Nämen herregud lilla Kiara kan jag få henne sötnöten
#32: Så söta. 😻
#32: åh helt fantastiska
Fina
Helt bedårande