Ny logga SVERAK

Lilie mycket MCO.
Gillade den tidigare bättre
Stolt ägare till tre La permer
Personligen bryr jag mig inte så mycket om logga, men det var inget fel på den gamla så varför lägga pengar på att byta tänker jag. Dessutom kommer det ta ett tag innan den nya är igenkänd utanför "de inbitna"..
Den nya kattbilden är finare för den förra var i ärlighetens namn inte vacker, men å andra sidan har jag varit så invand på den förra att jag inte riktigt tänkt på hur den såg ut. Det gäller ju bara att man lär sig känna igen den nya, så kommer den nog också kännas helt rätt.
Sajtvärd Katter iFokus
Som jämförelse såg den förra ut så här:

Jag tycker att den där katten ser lite läskig ut (blind på ett öga?)… Och morrhåren(?) … eller ska den föreställa en krage..?
Sajtvärd Katter iFokus
- Redigerat 2025-01-03 20:54 av OberonsMatte
Jag hade ingen aning om hur den gamla såg ut innan jag såg inlägg #4, om jag har sett den är det inte något jag reflekterat över. Nu när jag verkligen tittar på den får den mig att tänka på Batman, haha.
Jag tycker den nya ser bättre ut men förstår att det är ovant för de som är vana vid den gamla :)
//Jessie
Tycker den nya är väldigt fin, den ser ju ut som en katt skall se ut.
Den gamla är ju ganska obehaglig ärligt talat.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Såg nu att ambitionen med den nya loggan är att den ska kännas "mer välkomnande" och det tycker jag att de har lyckats med. Katten på den nya loggan har samma välbekanta färger och är inte heller någon gulligull-bild, men den förra såg lite väl barsk ut! Mer "varning!" än "välkommen!" 😅
Sajtvärd Katter iFokus
#0: Den är fin! Helt klart mycket bättre än den innan, den var ju rent bedrövlig 🫣
Den gamla var inget vidare men den nya får godkänt:)