Transportbur (barnvagnsmodell)
Är det någon som har en sån här transportbur? Vad tycker ni om den? Är den lätt att dra från punkt a till punkt b? Om inte, har ni något förslag på annan transportbur av barnvagnsmodell? (Behöver inte ha något fack nertill, men vill att den ska vara hopfällbar.)
https://www.zooplus.se/shop/katt/kattburar_transport/transportvaskor_katt/vagnar/559913?activeVariant=559913.2
- Redigerat 2024-11-08 09:33 av [Gunvaldsmatte]
Jag har en liknande variant av den du länkat till. Jag älskar den. Katterna kan åka till veterinären med den, vi kan gå på längre upptäcktsfärder och de sitter tryggt i den
Den väger inte särskilt mycket och lätt att vika ihop ( bara gjort enstaka gång men det funkar!!)
Den är lätt att få med sig på tåg och buss och den har verkligen underlättat för mig när vi ska till veterinären och andra utflykter.
Jag har också något liknande jag använder på katternas promenader. Den är supersmidig 😁
Jag går däremot i tankarna på att uppgradera till en petstro istället då jag funderar på vagn till utställning i framtiden.
Har du en större ras så skulle jag kikar på en petstro istället. Barnvagnarna är inte superstora 😅
Ägare till en Australian Shepherd, ett gäng LaPerm och 2 akvarium 😁
SVERAK ansluten uppfödare av LaPerm SE*Coral Curls
Sajtvärd på Australian Shepherd 🐕, Horse Reality och Ponnytrav 🐎
Medarbetare på Akvarium 🐡, Akvarieräkor🦐, Hundutställing och Vallhundar 🐏🐑🐑🐕
Ägare till en Australian Shepherd, ett gäng LaPerm och 2 akvarium 😁
SVERAK ansluten uppfödare av LaPerm SE*Coral Curls
Sajtvärd på Australian Shepherd 🐕, Horse Reality och Ponnytrav 🐎
Medarbetare på Akvarium 🐡, Akvarieräkor🦐, Hundutställing och Vallhundar 🐏🐑🐑🐕