Katter iFokus

Katter

Läst 269 ggr
Mattetilltvå
0

Rostfria skålar

Letar efter rostfria skålar till surefeederautomat. Verkar försvunnit från jordens yta! Någon som vet var man kan få tag på? Letat överallt så behöver inga tips på ställen att leta på utan bara om du VET nånstans där det finns.

Pia-69
0

Kommentar borttagen

Cats are like Potato Chips, You can't just have one!

• Redigerat 2024-06-27 13:57 av Pia-69
Wilmacarlerby
0

Har också letat länge men för ca en vecka sen hittade jag! På alieexpress, står att de ska komma fram 18 augusti och kostade mig 700kr🫠 stog dock att det var den sista när jag beställde

Pia-69
0

Om det var för 2 skålar så är det på tok för dyrt… tror jag betalade 179kr för 2st.

Cats are like Potato Chips, You can't just have one!

OberonsMatte
1

På Supercats sida står det: "SurePetcare har slutat att tillverka dessa matskålar tyvärr!", så det är nog förklaringen till att de är så svåra att få tag i nu. Det man kan undra är varför de slutat tillverka dem… och om det finns några planer på att återuppta tillverkningen av rostfria skålar…🤔

Jag ångrar att jag inte köpte fler när de fanns att beställa. Nu har jag en rostfri skål per automat, men hade jag varit lite smartare hade jag köpt dubbla uppsättningar.

https://supercat.se/microchip-pet-feeder-rostfria-skalar-2-pack

Sajtvärd Katter iFokus

Rostfria skålar till din Microchip Pet Feeder. 2-pack kattmatskålar i rostfritt stål till Surefeed foderautomat.
Mattetilltvå
0

#2: Såg också det men lite väl dyrt tyckte jag.

Mattetilltvå
0

#4: Såg också det. Dumt tycker jag. Hade verkligen velat ha i rostfritt. Känns fräschare. Men verkar som man får nöja sej med plast då. Har flera så är lätt att byta och diska så det alltid är rent iallafall.