Katter iFokus

Katter

Etiketterfrågorövrigt
Läst 192 ggr
Sabah
0

Beställa kattmat

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad har ni för erfarenheter av att beställa hem kattmat?

Internet har ju blivit en djungel med webbshoppar, vilket gör det väldigt enkelt att klicka hem saker. Bra om det man behöver inte finns att köpa på orten där man bor. Det är också enkelt att jämföra priser både på produkter och fraktkostnad, även leveranssätt kan man många gånger välja. Internethandeln utvecklas hela tiden.

Dessvärre har det blivit en stor marknad för oseriös handel, på många olika sätt.

Att läsa kundrecensioner för att få en uppfattning om ett företag är seriöst eller inte kan också vara missvisande. Det är väldigt svårt idag att veta vart man kan beställa utan att riskera hamna i någon typ av strul. Tycker det känns bättre att få mer personliga rekommendationer om ett företag, någon man känner som handlar där.

Jag har bytt kattmat, till Bozita, och det finns inte att köpa här på orten, så nu måste jag beställa.. Jag har kollat runt lite på nätet och det är ju som sagt en uppsjö av nätbutiker som säljer det. Vilken ska man välja? När man tycker det verkar bra på ett ställe och sedan läser recensionerna kan man bli mörkrädd, läste zoo.se's recensioner på Facebook, många rekommenderade inte att man handlar där. Många hänvisade också till någon tidningsartikel, där det framkommit någon skandal. Usch! 😒

Skulle gärna ta tips och erfarenheter från er här, för att kunna bilda mig en uppfattning, inte bara om zoo.se, de ställen ni handlar från eller av annan anledning har någon erfarenhet av eller annat "värt att veta" om! 🙂

Jag vill kunna beställa det hem till dörren, gärna fri frakt eller så billig som möjligt.

💖🧡💛💚💙💜

Visa inlägg, foton och mycket mer på Facebook.
Fridaaaa
4

zooplus / bitiba är jättebra och pålitligt :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Nephi
5

Har bara bra erfarenheter av Zooplus :)

Ägare till en Australian Shepherd, ett gäng LaPerm och 2 akvarium 😁
SVERAK ansluten uppfödare av LaPerm SE*Coral Curls

Sajtvärd på Australian Shepherd 🐕, Horse Reality och Ponnytrav 🐎

Medarbetare på Akvarium 🐡, Akvarieräkor🦐, Hundutställing och Vallhundar 🐏🐑🐑🐕

[skyggis_tryggis]
2

Jag har beställt hem olika saker från Arken zoo, Zooplus och Vetzoo. Det har i stort sett fungerat bra.

Senare leverans ibland än utlovat och då har det alltid berott på något annat företag som har skött själva transporten.

Carmarino
3

Brukar beställa från Bitiba. Det har alltid fungerat bra.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

Uppkatten
2

Har köpt från Kattkompaniet och Supercat utan problem.

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

UlrikaD
3

Köper alltid från zooplus eller bitiba. Dom har samma saker men det är inte alltid samma priser. Jag jämför båda innan jag handlar. Ska beställa idag och den här gången blir det bitiba. Det går dessutom väldigt snabbt och hemkörning till ytterdörren. Där det går att välja att få det utkört så man måste vara hemma och kvittera eller leverans utanför ytterdörren ändå. Beror ju på hur man bor med grannar och så.

91Marran
3

Zooplus använder vi. Alltid nöjda och får det hem till dörren.

Mvh
Mig

Sabah
1

Tack för era rekommendationer! 😊
Känns alltid bättre att fråga andra innan, så man inte snubblar in i något onödigt strul! 🙂

Zooplus verkar få många stjärnor här på iFokus, av den här tråden att döma! Följt av Bitiba, något som jag inte hört talas om förut, tack för att jag fick upp ögonen för det, nu har jag beställt från bitiba! 😊🐈

💖🧡💛💚💙💜

Fridaaaa
1

#8 Bitiba och zooplus ägs av samma :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Sabah
0

#9: Ah, jag förstår! 🙂

💖🧡💛💚💙💜

new2ragdoll
1

Zooplus all the way.