Smart lösning för kattägare
Jag använder mest laptop när jag skriver på iFokus och facebook eller kollar på film/TV. Jag har inte ens någon TV och det funkar jättebra förutsatt att Lotus sover eller är någon annanstans… Särskilt på kvällarna är han som en magnet till tangentbordet och så fort jag inte vaktar det lyckas han stänga av, ändra till flygplansläge, stänga av ljudet, ändra inställningar, klösa bort tangenter, skriva egna kommentarer i chattar och på fb.. eller något annat. 😼Det har varit ett något irriterande problem. 😅
Men!!! I mitt hus brukar folk ställa saker de inte längre vill ha nere i porten och igår hade någon ställt dit en grej som var precis vad jag behövde! 😀 Det är väl egentligen en slags bricka, men det passar perfekt som tangentbordsskydd när jag vill sitta en bit ifrån och kolla på TV eller film. Så glad över det fyndet!
Nu kanske ingen annan har samma problem som jag, men om ni har det är det en lösning värd att testa. Ni kanske också har egna speciallösningar som ni kan tipsa om?

Sajtvärd Katter iFokus
Underbart med en katt som har egna åsikter på fb och i olika chattar!!!🤣🤣🤣
En väldigt praktisk lösning på ditt problem som inte tog någon plats alls!!
Smart.
/Maria
#1: Ja, eller hur!! En tidigare och tillfällig speciallösning var inte lika diskret.. 😳
På bilden syns även en annan speciallösning i form av ful kattsandspåse på fönsterbrädan. Den är där för att förhindra Lotus från att försöka öppna en stängd balkongdörr med klorna… 😅😼

Sajtvärd Katter iFokus
#3: väldigt snygg viloplats!! Inte riktigt så som du tänkt dig i övrigt dock…🤣🤣💙💙
#0: Vänta bara tills kissen förstått och ska jag bortsprungna möss 🐁 under tangenbordsskyddet.
Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.
#0: Smart lösning!