Katter iFokus

Katter

Etikettutanför-ämnet
Läst 724 ggr
Pia
0

Sveriges Nationaldag 6 juni

Lite nyfiken är jag allt, nu när det är första året som Sveriges Nationaldag är en officiell helgdag, skall ni fira den på något särskilt sätt eller blir det bara som vilken ledig helgdag som helst?

Hirit
0

För oss blir det som en helgdag än så länge…..men vi ska fira Mumman som fyller 5 år,om hon behagar dyka upp vill säga.

Jenka
0

Jag ska till Dalarna fram och tillbaka, så det kommer nog inte bli nåt direkt firande :P

GerbeRosa
0

Vet inte faktiskt. Trädgårdsjobb om det är väder. ev måla ute.

Vi gjorde Kungsan idag istället för det blir nog knökafullt i morgon.

kristinah
0

Trevlig Helg alla Ni som firar nationaldagen. Åland firar självstyrelsedagen den 9 juni men då ska jag till Stockholm på studenthippa.

davidia
0

jag ska jobba

kjersti
0

Skrev på proveniens kopierar det hit :

Är egentilgen måttligt  nöjd med nationaldagen som helgdag men jag har firat med sång ;Gospelkören sjöng och jag är med den . Dansuppvisning bugg och folkdans musikkåren spelade.Hälsat kommunens nya svenska medborgare  välkommna . Ca 70 st var det som fått svenskt medborgarskap.Fanor vajade i vinden och rätt mycket folk(!) var samlade för att bland annat hylla kommunens musikstipendiater lyssna till musik och sång.Lite ballonger gula och blå gick till väders mot en klar himmel.

Vi det så bra man kan och borde inte klaga så mycket… Vi kanske till och med kan få vara lite stolta över vårt land och  att det är rätt ok att hissa flaggan  6 juni.

Litet tillägg här:Katterna hoppade upp i knäet. direkt när jag kom hem. Äntligen är matte hemma så någon kan kela med mig…..