Aprilskämt
Hörde från mamma att dem haft problem med att utekatter vandrar in på USÖ, personalen på akuten valde att göra årets aprilskämt av det 🤪🤣
https://www.instagram.com/p/CbzHUEdo0U8/?utm_medium=copy_link
Ägare till en Australian Shepherd, ett gäng LaPerm och 2 akvarium 😁
SVERAK ansluten uppfödare av LaPerm SE*Coral Curls
Sajtvärd på Australian Shepherd 🐕, Horse Reality och Ponnytrav 🐎
Medarbetare på Akvarium 🐡, Akvarieräkor🦐, Hundutställing och Vallhundar 🐏🐑🐑🐕
Är väl bra annars om hela familjen kan besöka akuten tillsammans, nu när det är sådan veterinärbrist 😉
Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.
😸😻
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

😻
Stolt ägare till tre La permer
Katter verkar vara populära i de här sammanhangen…
https://sverigesradio.se/artikel/virala-aprilskamtet-katten-snuten-ska-soka-efter-droger-och-vapen
Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.
#0. Synd det inte var sant.
Särskild ingång och personal som byter kläder mellan "patienterna", då det ofta kan vara lättare att ta sig till sjukhuset än få tag i en veterinär akut.
Första hjälpen självklart och sen vidare till en veterinär, om det behövs.
Detta skulle kunna vara det bästa i framtiden eller att de bygger sjukhus och veterinärvård i husen jämte varandra.
#4. Synd detta inte var sant heller, kissen skulle ju kunna ta sig in i små utrymmen där hundar inte kan men vet inte hur kattens luktsinne är jämfört med hundens.
Kul bilder och kul skämt!😁
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Skrattade högt åt "kattologi"! Jag är inte en för aprilskämt för det mesta (tyvärr har jag sett en hel del riktigt elaka "skämt", som t:ex där en vän till mig fick höra från sitt ex att hon var gravid med hans barn - de hade ett one night stand någon månad innan på fyllan. Innan han insåg att det var ett s.k. "aprilskämt" så hade han gått igenom en hel radda känslor och massor med panik och ångest och han kan fortfarande må dåligt över det) men det här var ett bra skämt. Lagom nivå liksom. Humor men harmlöst som inte gör skada. Och charmigt dessutom. Mer såna aprilskämt!
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"