Foton: Majestätiska katter
Ni vet de där bilderna som bara utstrålar kattens hela majestät…

Sicken märkvärdig en, kanske borde ha en rubrik för det, men tja det är väl ganska snarlikt majestätiskt det:)
Jättebra, det skall ju bara fyllas på under alla rubrikerna ju:)

Jag håller med, ruggigt majestätiska:) Lillepys ser ut som verkligen ut som en riktig kunglighet bland katter.

Javisst
Lillepys ser ut som en gammal kunglighet med vita handskar, vit haklapp till den svarta fracken och ömt vårdad och skruvad mustach.

:)

Liten kung minsann:)
Fler kungligheter?

#11 Åh vad vacker hon är!

Oh och ah, så fina:)
Är det månne så att semilångår är bäst på att agera kungligheter?

#14 Jag tror det är kragen som får semisar att se så majestätiska och maffiga ut.

Jag tycker att semi långhår har ett speciellt sätt oxå, att de är bättre o finare än andra katter. =) Det verkar så ialf=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Ni har nog rätt, de för sig på ett annat vis, semilånghåren och ja kragen gör sitt till. En perser ser ju heller inte majestätisk ut.

Nej men de är lika vackra för det=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Härlig bild!

"Evil" katt. Nä. Stina är så snäll så snäll. Nästan snäll så hon är dum. Min goa flikka 
Medarbetare på jack russel terrier

katterna kan värkligen ha en kunglig profil haha. dom är ju så vackra och min katt värkar tycka det om sig själv oxå
Är inte detta majestätiskt så säg :)
Katten heter Lady och är korsning mellan norsk skogskatt och perser ^^
Fyllde 1 år för 2 månader ungefär :) Bilden är tagen när hon nyss kommit till oss ^^
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Sen har vi ju kungen av våra 3 katter ^^
Tudor, gatukorsning säkert 7år
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Sen min älskade Viktor (hona) bilden är tagen i våras då hon blev steriliserad :)
Hon är syster med Tudor så hon är också sådär 7år och gatukorsning ^^
Ursäkta för den dåliga kvaliten på bilden :/
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se