Så här har Smulan börjat ligga nu

Fin…. Min Zorro brukar också hålla till vid datorn, bredvid och när jag ifrån så är han genast på skrivbordet och skickar mysitiska medelanden till mina vänner, öppnar sidor eller ändrar inställningarna så jag inte vet vad som har hänt.
Tror väl att de märker att vi sitter vid datorn mycket och vill vara där i närheten av oss, och få massor mer uppmärksamhet än den där plåtburken.

Min Simon gör exakt likdanant. Men det e nog som KarinK säger.Vill man ha uppmärksamhet får man göra som tangentbordet..för det får ju tydligen en massa uppmärksamhet..
Bild på Simon på tangentbordet…som finns någonstans under hans mage haha

Ja, mina katter gillar också att vara med vid datorn! Vi har två datorer och den ena är en vanlig på ett skrivbord, där är dom mest för sällskapets skull.
Den andra datorn som är bärbar, den gillar dom för att den blir så varm och skön (som ett element) när den varit på en stund. Det värsta är att när dom kliver på den så klickar dom fram alla möjliga och omöjliga rutor med felmeddelanden mm
… Så det gäller att komma ihåg att stänga locket!!!
På kortet är det Sigrid som placerat sig där innan vi hunnit stänga datorn…

oj glömde bilden
haha så där ligger min med å på skärmen. Det är väll uppmärksamhet dom vill ha :)

Hej Kenzo
åhhh vad sött din katt ligger
# 11 Tackar. Här kommer en bild till vid en annan skrivare. Kenzo ligger ofta vid datorn och knör får igång olika ljud och annat på skärmen. Ska lägga mig tidigt skall till Ullared vid 05,30 i morgon bitti får väl gå upp ca 04,30. Sen på kvällen skall vi på julbord vid 17,00 hoppas jag hinner. Ha en trevlig lucia kväll alla./ Tove

Hej Erikalice
såå gullit kort på din katt =) Har du en katt eller flera??