Katter iFokus

Katter

Etikettutanför-ämnet
Läst 405 ggr
OberonsMatte
4

"Mystiska djuret"

"Mystiska djuret förbryllar grannarna – ingen vet vad det är"

Finns det någon här som tror att det "mystiska djuret" är något annat än en (troligtvis långhårig) katt som blivit rakad…? 😃

https://www.expressen.se/tv/nyheter/mystiska-djuret-forbryllar-grannarna-ingen-vet-vad-det-ar/

===

Sajtvärd Katter iFokus

Carmarino
4

Det ser väldigt mycket ut som en rakad katt. 🙂Någon räv tror jag inte på, för de har inte det rörelsemönstret (vad jag vet).

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

OlleA
8

"Ingen vet vad det är"???  🤔
Helt klart en svart katt. Det borde vem som helst kunna se.

[Nalle1976]
7

Nej, jag vet vad det är. Det är nyhetstorka 😂

Sabah
3

Tycker också att det är helt uppenbart att det är en katt!

💖🧡💛💚💙💜

Sabah
3

#3 Nyhetstorka är rätta ordet!

💖🧡💛💚💙💜

OlleA
1

#3 och #5 Ni har helt rätt! 😃

Uppkatten
5

Jag förstår inte hur man kan få det till något annat än en katt…..??????

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

Herveaux
5

Nu var det här ännu tydligare vad det faktiskt är för djur (röstar också på katt) men storyn i #0 påminner om när det skrev i tidningarna om att folk fotat en varg inne i ett samhälle (svensk ort, glömt exakt vilken) på bilden såg man tydligt att det var en hund…med halsband…🥵

// Harley

Chinesecrestedlover
1

#8 men vadå det är väl jättevanligt att vargar har halsband😉