Får man vara så här söt?!

Vi hade precis fått undan te- och kaffekopparna från bordet efter fikapaus med hovslagaren när nästa generation stallkatter kom in för en vilopaus.
Bullkorgen var tydligen en perfekt kattbädd. 😍
Älskar mina två små assistenter som hänger med i stallet och övervakar arbetet.
// Harley
❤️!
Vilka sötnosar. 😍
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
Åh så fina😸💕
/Maria
Ujujuj! 😍
Vilka söta och gosiga kissar ! 😀❤️😻🐈🐈
HH 🙂
Pötnosar! ❤️
Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott! / Catta-Y
Meeow!
Den ljusa kattungen är en riktig kelis. Problemet är bara att jag inte kan sitta och gosa hela tiden i stallet utan är ständigt i rörelse med händerna fulla.
Detta hittade kissekatt en egen lösning på och blev en 'axel-katt'.
Hon hoppar upp och sen lägger hon sig till rätta i nacken och åker med i en sisådär 10-15-20 minuter innan hon behöver en bensträckare.
Som att ha en kurrande nackvärmare, supermysigt!

// Harley
När jag var ung hade jag en ponny och en kattunge. Jag hade önskat mig en katt som låg och spann i min säng. Men tji fick jag, katten flyttade ut till ponnyn och de blev bästa vänner. Katten sov t.om på ponnyns rygg.
#8 Naaw, vad härligt med lite udda vänskap. ❤️
Stallets katter är inte så värst intresserade av hästarna.
// Harley