Katter iFokus

Katter

Etikettertillbehörutrustning
Läst 1579 ggr
AHogen
0

Dolomit vägghängt klösträd

Någon som har erfarenhet av: Dolomit vägghängt klösträd? Har två Devon rex och undrar om trädet upplevs stabilt.

===================================================================================================================

https://www.supercat.se/klostrad/dolomit-vagghangt-klostrad.html

NatasjaHemby
0

Har det trädet du länkar till och upplever det som mycket stabilt. Dock inte så bra kvalitet som jag skulle önska med tanke på priset. T.ex. lite ful "finish" på trädetaljerna på hängmattan, de avtagbara dynorna fick revor av (klippta!) kattklor redan första dagarna o.s.v. Men bortser man från de detaljerna så är det ett stadigt och bra klösträd, katterna älskar det och jag uppskattar att ha golvet under fritt för städning.

SE*Simbelmynes

annzoo
0

Har ett sånt du länkar till i hallen och ett större vägghängd samma märke. De har hållt än så länge till mina katter (stora bengaler)

Silvestris
0

Har samma variant fast den gråa till mina devons. Själva stommen är av bra kvalité, men dynorna och hängmattan är kass. Jag har fått sy nya dynor och en egen hängmatta. Det tog bara ett par månader för katterna att trasa sönder tyget.