Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 736 ggr
Linda
0

Glad för min katts skull

Vi ska ju flytta till USA och för oss var det klart att katten skulle följa med…

Men så ändrade jag mig och undrade om jag bara var egoistisk, låta den gamlingen genom lida alla sprutor, åka så långt i transportbur etc..

-Jag ringde då en av mina bästa vänner Johanna, och berättade läget..

-För henne var det självklart att Nisse skulle bo hos dem eftersom hon känner honom sedan länge ville hon görna ta över honom.

Jag sitter här med egoistiska tårar och tar farväl..idag åker min älskling till henne och det är jag iof glad för att han får ett riktigt bra katt hem.

/Linda, nisses "mamma"

Sara87
0

Starkt gjort av dej. Du ska se att Nisse får det bra hos Johanna! Han känner ju henne som tidigare å så slipper han alla sprutor å transporter precis som du säger. Lycka till med flytten :)

Madask
0

usch så hemskt . Men jag tror du gör rätt. Det kommer nog kännas bra om ett tag när du ser hur bra han har det. Förstår att det känns jobbigt

Linda
0

Tack…

kemikal
0

Det är klart att det känns tungt att en familjemedlem inte följer med. Det är inte egoistiskt att sakna honom, du har ju gjort rätt i att tänka på Nisses bästa.

Linda
0

Jag har förhalat hans flytt tills i morgon, har börjat packa lite saker.

Det ska nog gå bra.

LinneaG
0

Tycker de är jätte bra Linda, de är kul att han kommer till någon han känner :)

Johanna
0

jag lovar att ta jättebra hand om Nisse.. :)

äntligen får jag min drömkatt….Glad

Linda
0

#7 Nu har han flyttat….Just nu är det lite sorg hemma men sambon filmade sista kvällen och jag vet att han får det jätte bra hos Johanna som alltid tyckt om honom.

Hi hi Daniel kanske inte var riktigt bered på att det inte var en så liten kille de fick..Nisse ca 10 kg..

Tack Johanna..