Katter iFokus

Katter

Etiketteravelgenetikuppfödning
Läst 876 ggr
Linda Eriksson
0

Omplacering av tvåårig hane, HJÄLP!

Hej! Jag försöker hjälpa till med omplacering av en katt som har haft det lite jobbigt och måste få komma till ett hem där han får stanna för resten av sitt liv. Det börjar som ett fodervärdskontrakt som sedan går över till äganderätt, han är en väldigt speciell ras. Jag har inte mycket erfarenhet av katter, hur börjar man? :( verkar jättesvårt att ens hitta någon intresserad och jag vill hitta det perfekta hemmet åt honom. Tips och råd? Andra sidor där man kan hitta ett potentiellt hem? Han finns och bör stanna i Gävle trakten. Vänliga hälsningar

Katthemsmatten
4

Är det här samma katt som du har ytterligare en tråd om? I så fall kanske en medis kan stänga den ena samt lägga till rasen i rubriken.

Medarbetare Hittekatter iFokus

Linda Eriksson
0

Förlåt, ja det är samma i båda trådarna. Jag är helt ny här och gjorde mitt medlemsskap igår för att få lite råd och stöd, vet inte hur sidan funkar exakt. Han är en Ukrainian Levkoy, lyckas inte ändra rubriken i mitt inlägg

Katthemsmatten
0

#2 Inte alltid så lätt. Du kan inte ändra i rubriken utan det måste en Medarbetare hjälpa till med.

Linda Eriksson
0

Okej tack :) får se om någon hjälper mig att ändra 😊👍

Katthemsmatten
0

#4 Kontakta sajtvärden via PM och be om hjälp.