Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 534 ggr
Pimu
0

Nu när kattungen har kommit

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

.. har min 8 åring blivit mer "busigare" o social .. (har aldrig varit de innan, förutom mot mig)

Tycker de är jätte roligt att se, när dom jagar varann, precis som hon var kattunge själv igen ..

Så jag är på samma linje som "Naomi85" _Värför man ska skaffa en till?
_.. man ska ha minst 2 katter, så dom har sällskap av varann ..

Maria
0

Så fina de är. Ligger och kramar varann.

Jag håller med dig till 100%. Det är sååå trevligt med två katter.

Mjau från Moritz och Lorentz…

/Maria

SallyB
0

Söta!

Jag funderar själv på att skaffa en 2:a katt, för att jag märker att min lilla dam inte tycker att jag är tillräckligt kul att leka med. Ffa vill hon leka mycket mer än jag kan och vill. Ja, en till katt är ju inte enbart som sällskapskatt förståss, jag vill ju också ha en till.

Pia
0

Gosisar, så klart man ska ha två:)

Madask
0

SKönt å läsa dit inlägg! fåe hem en kattunge om en vecka, och jag hoppas det går precis som hos dej. Att min katt gubbe här hemma vaknar lite till liv igen. Måste kännas jättebra!

Madask
0

hihi va kul! fick hem min nya katt igår och det har redan satt fart på min tjockis ( 8kg) .igår var han tveksam. Men idag är dom helt ok kompisar och nu när minstingen lekte med sina leksaker fick gammelgubben världens ryck och fick för sej att vara med. Det roliga är ju att han inte är ett dugg smidig,så det som började med en vänskaplig lek gest slutade med att minstingen vart livrädd och gick och gömde sej. Fast han har inbjudit till lek sen han kom…så det kan bli.

Men det var värt ett försök. Kul att se honom röra sej oxå

Pimu
0

#5 va trevligt att du fått hem den lilla nu .. o han kommer att bli mer "busig" inom sin tid .. *ler*