Katter iFokus

Katter

Etiketterbildtrådarvideoklipp
Läst 1490 ggr
kristinah
0

Ny bild på trött katt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hade fram kameran igår då Jomsan lade sig på soffbordet med glasskiva på och så här blev resultatet då jag inte använde blixten utan bara solskenet utifrån.

Pia
0

Vilken kanonhärlig bild!! Verkligen effektfull!!

kjersti
0

Fantastisk bild!

mazze
0

Vilken jättesöt misse.

Pia
0

Kände mig tvungen att tipsa om den inne på Fotosajten också, hoppas det var ok, kristinah…?

För den som vill lära sig mer om fotografering så är systersajten Foto här på iFokus ett bra ställe att göra det på:)

Lite fototips man kanske hittar något nytt bland finns även bl a här, här, r och här.

Samt i den här + den här artikeln.

johan
0

Oj vilken vinnarbild! Helt fantastisk.

Mvh // Johan

Zpookey
0

Så töööööt Glad

Madde
0

#0: Oj vilken fin bild det var på katten. Grymt bra tagen.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Sol-
0

Jättefin bild! Ser härligt ut!

kristinah
0

Hej alla ni som sett bilden på Trött Katt. Jag blir alldeles rörd så mycket respons den bilden fick. Och du Pia. Det är helt ok att länka den vidare. Det var ngn som tyckte att den skulle delta i foto. Var, när och hur? Själv är jag väldigt förtjust i den, har den utprintad och upphängd på väggen bland mina andra djurbilder.

Kram på Er alla

Pia
0

Vad roligt att du blev glad av all respons! Men så är det ju en alldeles särdeles lyckad bild också:))

Visst vore det roligt om du kunde vara med i någon tävling med bilden, men själv har jag riktigt dålig koll på sådant…:/ Det tror jag det finns folk som vet mer om inne på Fotosajten www.foto.ifokus.se

i så fall.

Den här kalendertävlingen kan du ju kika på, men det är ju inte så avancerat som bilden förtjänar kanske…