Katt på flygplats
Jag har en fråga: vi har bokat resa imorgon och nu har de ändrat resan så vi kommer få en ganska lång paus på Arlanda (4h). Nu undrar jag om ni har några bra råd hur vi ska göra med katterna då de kommer få sitta i sina burar alldeles för länge om de inte får komma ut och sträcka på benen och evt göra sina behov. Ska jag låsa in mig på en toalett och släppa ut dem en stund? har någon något bra tips? Skulle önska att det gick att boka om men tyvärr passar inga anslutningar med det flyg vi kommer med. Alla tips och råd mottas tacksamt!
Är dom van sele så skulle ju det funka bra. Annars är det väl på en toa som är bästa lösningen. Dom brukar ju däremot vara rätt små.
"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin

Nej tyvärr är ingen av dem något större fan av sele. Jag får hellre, för första gången, utnyttja erbjudandet om lounge på flygplatsen och ockupera en toalett där. Kanske det är lite lugnare och de kan slappna av lite mera där också. De är vana resenärer (som tur är!) och brukar vata väldigt lugna och snälla så jag hoppas att det går lika bra imorgon.