Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 800 ggr
Lubsan
1

Värsta ljudet jag hört

Jag låg i sängen och gosade med mina två katter precis. Då hör jag utifrån det värsta skriket jag någonsin har hört. Jag springer upp o kollar o ser två katter som bråkar. Den ena katten ligger på rygg o den andra biter på den. Jag fick panik o bankade på rutan men bor på tredje våningen så vet inte om det hördes. Slängde på mig kläderna och sprang ner, då hade dom separerat sig men den bitna katten låg under en bil och morrade för kung och fosterland. Den katten som bet gick iväg o la sig under en annan bil och jag försökte kolla till den bitna katten om den var skadad men den låg under en bil så såg inte och jag vågade inte gå fram för nära med tanke på vilka ljud den gjorde. Mår så sjukt dåligt nu. varför har folk utekatter i stan?? :( Vad ska jag göra? Sitter i fönstret o spanar om den kommer fram så kanske jag kan kolla till den när den lugnat ner sig. Känns som jag kommer stressa upp den mer om jag sitter där och väntar.

Hanna
0

Har vaknat av katter i slagsmål. Låter otroligt hemskt! Förhoppningsvis är ingen något värre skadad.

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

Lubsan
1

bad min sambo kolla under bilen nu när han kom hem från jobbet o den va inte kvar. Förhoppningsvis mår dom båda bra men usch vilket ljud. :(

Hanna
0

De låter nog värre än vad det är! Det är nog ingen fara. 🙂

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

Bästakompis
1

Det är så det låter när katter slåss "på riktigt", oftast går de oskadda ur striden ändå eller med några skråmor…kan bli värre sår också, men det är ägarens sak att kolla upp om de har katten ute.