Farligt eller inte??
Hej! Min katt har blivit helt tokig i topps!! Alltså finns ingen leksak som han uppskattar mer än topps, och jag vill inte att han ska leka med dom för känns "farligt" på nått vis. Men är också rädd att han stressar när han direkt flyger upp och jamar och blir galen när jag går och öppnar badrumsskåpet. Finns det någon som kan säga mig om jag ska vänja av han topps eller ska jag fortsätta ge honom de? Och ifall han inte ska ha de, hur ska jag vänja av honom ?? Han är alltså galen i topps. Ni får skriva om ni tror, vet eller har egna erfarenheter! Allt uppskattas. Tack på förhand :) Mvh Madde
Hur leker han med dem? Min katt kan leka med tops och älskar det, för han tuggar inte på dem eller något. Alltid under uppsikt såklart, men jag är inte oroad för han slår bara efter dem med tassen och jagar omkring dem på marken.
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
Han springer med dom och slår med tassen och vill att man ska kasta dom. Efter ett tag så försvinner själva bomullen från dom och då brukar han vilja ha en ny. Ungefär så det är varje gång. Vill få bort hans besatthet av dom för till en början var de roligt att han lekte med dom men nu har han blivit för galen i dom :/
Min katt va helt likadan. Han brukade stjäla dem ifrån badrumshyllan. Jag hade locket på och allt men han lyckades ändå smyga upp dit och öppna locket och vips hade han stjält ett par tops.
Han var exakt lika galen i tops som din katt. Jag började förvara dem på ett annat ställe och se till att jag stängde badrumsdörren då jag skulle använda dem. :D
Så här såg det ut då jag tog honom på bar gärning:

#4 Snygg klätterstil - med baktassen på kranen och allt. Är djupt imponerad över styrkan i både kranen och spegelhyllan. Att den höll för en hel katt. 🙂
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
#5 Han var otroligt atletisk och duktig på att klättra. Han vägde ju inte särskilt mycket, tack och lov! :D
#4 hahah vad roligt att höra att det finns flera galna topps katter :D Känner igen klätter stilen, ungefär lika här hemma :)