Bilder på era katter! :)
Jag har två norska skogkatter och skulle också gärna vilja ha en katt till. Här är Vivvi.
Susanna

Naaaw, vad söta kissemissar ni har :)

Vi har sju katter. Tre exotic, två siameser, en seychellois och en huskatt. Här är en bild på Smilla, vår seychellois. Hon är sju månader gammal.

#29 Rasen spelar ingen roll. Det är ju katten man älskar. Han är jättefin.

Det här är egentligen inte min katt. Men nästan käns det som. Ska berätta kort historiken kring denna katt.
Flyttade nyligen in i en ny lägenhet och en dag stod det en för mig helt okänd katt utanför min dörr. Den kikade in och gick runt i lägenheten som för att inspektera. Jag bjöd på räkor. Sedan dess har den kommit allt oftare till mig och uppehållit sig allt längre. Nu känns det nästan som att den har flyttat in. Har till och med gått och köpt kattmat så att det finns hemma när den kommer. Att varje gång bjuda på räkor börjar bli dyrt. På morgonen sitter den ofta och vänar utanför min dörr. När jag kommer hem från jobbet sitter den ofta och väntar utanför min dörr. Den verkar ha gjort sig hemmastadd och ligger ofta och sover antingen i min soffa eller i sängen.
Det är en hona med bara ett öga.

Vilka fina katter ni har!
MVH Isnornin

ååååå .. siamese … *kurrrar*
Andra kissen är Lucas. Född 25 februari 1993.

Oww, ni har verkligen jättesöta katter :D