Katter iFokus

Katter

Etiketterbildtrådarvideoklipp
Läst 1493 ggr
mallabralla
10

Dessa galna katter <3

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Dessa galna katter haha, den som trodde att de får en lugn soff kudde om de väljer perser/exotic kan se sig besviken tihi visst är den söt 

har ni några videos på era tokiga katter eller favoritklipp från youtube, eller varför inte bilder på era katter i galna positioner får ni gärna lägga upp dem här i tråden

Sajtvärd på Perser iFokus

mallabralla
5

HIhi en sån här katt har jag med som alltid ska apportera, hoppar upp i soffan och lägger leksaken så ska man kasta, sedan kommer hon tillbaka med den, nån mer vars katt gillar apportera?

Bill&Bull
2

Jag bara älskar katten vid 05.48. Klockren buse!

||My Love For Animals Is Immortal||

[GråHäxa]
1

Så himla söta, katter är underbara! Vår ena katt älskar apport, speciellt med hårnålar. Tydligen bland det roligaste som finns 😃

mallabralla
1

#2 hahah jag dör, jag har också en katt som håller på sådär i besökares hår, hon ska även envist tvätta folk i öronen. en av mina andra katter älskar armhålor och ska alltid grotta in sig i besökares armhålor med ansiktet, tur man har förstående vänner och familj!

Therese
1

Jag har två katter som apporterar, ena katten älskar skruvarna som är i videon, andra katten apporterar med skramlande bollar och möss och hennes ugglor 😊

mallabralla
3

Vem behöver en hund när man får allt och lite till i en katt :-D

Volpes
0

Har också en katt som kan få heltokiga busryck. Han heter Ymer men kallas ganska ofta för raketymer :) När han får sina ryck springer han runt i hela huset det snabbaste han kan och hoppar i mellan massa möbler. När han är busig och min sambo (hans bästa lekvänn) sitter vid datorn springer han dit och slår till honom på armen, sedan springer han och gömmer sig. Han älskar kurragömma och gillar även att apportera mjuka studsbollar. Krypa in i alla påsar som finns är också jätteroligt.