Katter iFokus

Katter

Etikettertillbehörutrustning
Läst 1133 ggr
Kappukeki
0

Fourfriends kattsand lavendel

Hej Alla! Nu är det dags för mig att köpa Kattsand ! Vet att alla tycker att Ever Clean lavendel är en jätte bra katt sand och att FourFriends Lavendel är minst lika bra och mycket billigare! Så nu har jag hittat 14 kg FourFriends lavendel för 99 kr vilket är billig? Men då funderar jag på är lavendel doften bra för katterna ? Gillar de den ? Kan det bli så att de inte vill gå på toa bara för att det doftar lavendel ? Ni som använder detta sand, säg vad ni tycker! Tack:)

KappukekiSkämtar

Fridaaaa
0

Four friends tycker jag är betydligt bättre än EC tycker jag :)
Min luktar i princip ingenting :) Katterna går gärna på det :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Therese
0

Både jag och mina katter gillar den :)

Kappukeki
0

#1#2 använder ni både lavendel doft eller ingen ? :)

KappukekiSkämtar

Fridaaaa
0

#3 Lavendel :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Eveo
0

När vi testade Four Friends (lavendel) så höll det inte lukten och dammade mycket. Min mor och syster testade samtidigt eftersom det kostade då 69kr per låda, och blev lika missnöjda. Jag gillar inte EC heller pga dammet ;) Parfymfritt Kattsand är alltid bäst, så testa och avgör själv.

No time to waste, only time to treasure.

[Forest]
0

Har haft EC med lavendel och den har hållt bra, luktifritt hem som luktar lite lavendel när man rengör lådan stort plus för oss. Men nu kör vi med billigare sand som lillkatten trivs bäst med. Har annars funderat på denna sand som du ska köpa och hoppas du sen ger omdömme på sanden för är själv nyfiken på den 😉