Katter iFokus

Katter

Etiketterhälsabeteendekosthållning
Läst 1300 ggr
shamz116
0

MJAU höjt pris?!

Hej jag såg idag i affären att de höjt priset på Mjau. Mjau konservburkarna kostar nu 14,90 kronor tidigare 11,90 kr dom har ändrat utseendet på burkarna..är det nån som vet om innehållet är detsamma?? eller bara höjning ändå?

Kille77a
0

Ha säkert blivit mindre innehåll….likadant med torrfodret, sänkt innehållet och höjt priset

LinaLj
0

Jag köpte ett par burkar med mjau oxkött i konservburk idag. La faktiskt inte märke till priset men jag hade svårt att hitta dem tack vara de nya förpackningarna 😃. Innehållet var dock det samma när jag kollade. Så det verkar bara vara ytlig förändring.

Fridaaaa
0

LIka mycket i, innehållet vad jag sett skiljer inte direkt något.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[LoveUnite]1
3

De ser säkert hur alla skriver så mkt positivt om MJAU produkterna så de bestämde sig för att höja priserna. ☝️

hahaha

Taggeman
0

Den nya pappersförpackningen innehåller 380gr o burken 400gr.
Katten gillar inte den nya sorten får leta efter burkarna o dom har blivit dyrare nu.

☀️🙂😃😛 😂🤪😎😇🎅😡 Medis på Fågelskådning 😟🥳🤔😴😈💣🌈✨🏆👍❤️🏅

………… 🦅 🦋 🐟 🐠 🐟 🦉 (^I^) 🦉 🐟 🐠 🐟 🦋 🦅

shamz116
2

våtfodret 635 grams burkarna är ju lika stora tror jag men höjt 3 kronor de känns som att de bara bytte utsidan med dessa men inte gjorde förbättring. :/ Tycker jag inte om det kommer jag säga till dom. Jag såg på MJAU FB sida där en från MJAU svarat att de har förbättrat innehållet med mer färsk kyckling och fisk. Jag ska maila dom själv och fråga jag köper aldrig den med lax men får se vad de säger om innehåll i de andra. Någon skrev på sidan att köttinnehållet var mindre. är det någon som har koll på de?? För ja har inte kvar nån gammal burk att jämföra med! och alla de gamla e slut i affärerna jag kollat.

Sashhi
2

Tur att de nya priserna/förpackningarna inte har kommit hit än, får samla på mig ett helt lager ;-)

Not your mom, not your milk.

Scorpio97
0

Här verkar dom bara ha bytt utseende, men inte pris.

//Jessie

shamz116
0

#8 Jaså? vart handlar du vilken affär?

Scorpio97
0

#9 Ica Maxi oftast.

//Jessie

shamz116
0

#10 ok jag ska kolla där med. Men de brukar alltid va dyrare än willys

Scorpio97
0

#11 Dom är billigast här, vi har inte willys.

//Jessie

Cireea
0

Sedan Mjau bytte utseende på burkarna så har en av mina katter blivit jätte dålig i magen så något med innehållet måste det ju vara.😕 Synd att jag inte hade kvar en gammal burk att jämföra innehållet med så man ser vad som ändrats.

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

Fridaaaa
0

De har ändrat innehållet lite, men tagit bort de sämre sakerna och ersatt med bättre, men verkar inte alla katter klara :( Och synd med priset

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Leritza
0

Tyvärr så kostar det juh en del att göra ny design, så inte konstigt att priset blivit höjt för att kunna hålla samma kvalité plus de ska ju ersatt/tagit bort vissa sämre saker.

Mer förvånad över pris på djurmat ligger så stilla som det gör.

Ominous
0

När man ändrar innehåll har man skyldighet att ändra utseende, så är det iallafall med vanlig mat. Antar att det är det samma med kattmat.

I wish I could write as mysterious as a cat