Saknar min katt sjukt mycket
Hej:-) detta är mitt första inlägg på just denna sidan så jag ber om ursäkt om det blir några små fel här & där. Jag saknar min katt så sjukt mycket, han blev överkörd den 25 september, alltså 11 dagar sedan. Jag har gråtit 11 dagar i rad och det känns som att tårarna aldrig tar slut, han var bokstavligttalat mitt allt. Jag älskar min lilla Felix och kommer alltid göra. Nu får han leka uppe i himlen med sin bror och fortsätta med sina bus. Han är nu den finaste stjärnan på himlen!
Så fin han var! ❤️
R. I. P. fina, fina kisse! 🌺
Hoppas du låter nästa kisse bara vara ute under uppsikt i framtiden så du slipper uppleva något liknande igen! ❤️
Medarbetare på Fågelmatning, Djurparker, Vilda djur och Politik i fokus.
Oh vet hur du känner dig , så ledsamt att förlora sin Katt . En stor tröstekram om du vill .
Å men vad tråkigt 😕 lilla fina kissen. Fick själv ta bort min skrutte då han vart sjuk för några år sedan. Har en gammal stallkatt hemma till "låns" då eg ingen äger honom. Beklagar det djupaste 🌺
#1 Ja, visst var han fin❤️ Vi kommer inte köpa katt på ett ganska bra tag men när vi väl gör det så kommer den vara inne katt då vi bor i högst upp!
#2 Åh, tack så mycket!
#3 Vad tråkigt det där med din katt, beklagar verkligen:( Tack så mycket❤️
Beklagar sorgen 😭
#7 tack så mycket😔
Känner med dig!
Våran lilla Tompa blev 12år gammal och gick bort för ca 3 år sedan. Saknade honom otroligt mycket den första månaden, men det blev bättre med tiden. Detta händer varje gång vi förlorar en riktigt älskad familjemedlem, men man får tänka positivt på alla fina stunder ni har haft ihop.
Varje år den 7 December tänder jag alltid ett speciellt ljus åt just honom, då det var dagen han gick bort!
#9 Åhh, beklagar verkligen! Jadå, han var en väldigt speciell katt så när vi tänker på han här hemma så får man sig ett gott skratt för han var väldigt rolig och hittade alltid på knas grejer även om han inte visste det själv, han bara var! Jag tänder alltid ljus och pratar med han varje dag, idag har det gått exakt 2 veckor och jag har gråtit varje dag efter att detta hände!