Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 1443 ggr
Ann444
0

känner mamman igen sina ungar

Hej Jag undrar om kattmamman känner igen sina ungar. Dem har varit hos henne i 12 veckor och sen flyttat till egna hem. Om hon träffar dem igen efter ca. 3 månader - 1 år. Kommer hon att känna igen dem eller är dem totala främlingar. Hon har bara haft 1 kull sen har hon blivit steriliserades. Tack på förhand ☺

Omie91
0

Det är inget jag vill påstå med säkerhet men det är möjligt. När jag tog en kattunge med mig när jag flyttade hemifrån så började hon genast tvätta honom så fort vi kom hem igen.

"Religion is our first and worst attempt to make sense of things"
- Christopher Hitchens

“We keep on being told that religion, whatever its imperfections, at least instills morality. On every side, there is conclusive evidence that the contrary is the case and that faith causes people to be more mean, more selfish, and perhaps above all, more stupid.”
Christopher Hitchens

Ann444
0

Hur lång tid hade det gått innan du lät dem träffas igen ☺

Omie91
0

Någon månad, sen tog det någon månad igen och igen. :)

"Religion is our first and worst attempt to make sense of things"
- Christopher Hitchens

“We keep on being told that religion, whatever its imperfections, at least instills morality. On every side, there is conclusive evidence that the contrary is the case and that faith causes people to be more mean, more selfish, and perhaps above all, more stupid.”
Christopher Hitchens