Hamparep till klösträd
Jag är på jakt efter hamparep till klösträden hemma. Mina killar hemma älskar de höga klösträden och har rivit sönder de flesta rep runt stängerna. Vet ni var man kan köpa nya rep så man kan åtgärda det själv?? Känns dyrt att köpa nya klösträd var 8 månad….
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Vill du köpa ett storpack, så går du till Granngården och köper de man har till balpressarna. http://www.granngarden.se/Sortiment/Lantbruk-%26-Skog/V%C3%A4xtodling/Sk%C3%B6rdeprodukter/Sk%C3%B6rdegarn-Poly-Produkter-Sisalgarn-Tvinnat%2C-627-m/p/1250144_BASE
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Stort tack Vild Vittra!! Nu ska jag leta plysch också eftersom även den är sönderriven av huliganerna 😀😍
Jag gjorde missen att handla sisalrep på Jula. Det var behandlat för att tåla väta, inte så bra för katt, så kolla noga.
#4 var på på Granngården och köpte rep. Såg ut att vara likadant som den på klösträdet. Men bra att veta att det finns olika varianter dom man ska akta sig för.