Vad gör din katt just nu?
Hej!
Vad gör din katt just nu? Ni får gärna ange tidpunkt också!
_16.38 - Min katt har gömt sig nånstans i huset, hittar han ingenstans men vet att han är hemma. Hehe….
_

17:09 Puma ligger på akvariet o sover o Zorro sover helt utslagen på soffryggstödet..

17.10
Min ena katt ligger bredvid mig på soffan och tvättar sig. Den andra tigger mat av min sambo som brer smörgås i köket…
18:05 Sara ligger i sitt tält ovanpå garderoben och sover..
Lasse-Maja ligger i skinnsoffan o slaggar. Findus är ute på "walkabout" (L-M kom nyss hem från en) o torde enligt tidigare schema titta in om ett par dagar.
Båda är sk huskatter, kastrerade killar som är världens snällaste. :)
Min högst älskade Måns jagar numer i de saliga råttmarkerna. Han fick en spruta i mars…17 år o kroppen gav upp från en dag till en annan. Han ligger under en lönn som vi köpte som hans "gravsten". RIP GulleGubben!

18.09 Vet inte…det är väldigt tyst i lägenheten…kanske borde kolla

Farbror Izidor är ute på rått jakt lr dylijt och lilla nova ligger i mitt knä och biter på min tumme (AAJ) :P
kl18.13
Moritz sover i uterummet (det regnar som vanligt) och Lorentz har precis vaknat och äter en bit nu.
/Maria

18:26 ligger hon och diar sina 4 små troll

Jonna och Signe ligger och sover just nu, så de kan vara pigga och busiga när det är dags för matte att gå och lägga sig!
Tidpunkten ser ni vid sidan här.

Archimedes och Appolonia (två av våra kattungar) ligger just nu och myser, utsträckta i mitt knä, framför "Allsång på Skansen". De övriga katterna sover lite varstans, utom Kustah (6,5-årig TUV-hona) som sitter på soffans ryggstöd och är avundsjuk. Hon anser att hon egentligen har ensamrätt på matte. 

20:46 Anni lilith ligger på sin favoritpall vid balkongdörren och håller ett öga på mig samtidigt som hon låtsas sova

Min "lilla" Maja som precis fått missfall ligger i mitt knä och spinner,
Engla terrar husse som fixar kattlådan,
Bacardi sover, (tror jag)
Augusta går omkring och "mingar" :-)
Kram
21:42 (22:42 här hos mig) Vimsan ligger i sängen och vilar bredvid lillhusse som tittar på tv.
Trassel och Selma är ute ch jagar möss kl är 21.45 pip.

kl.21:44 bageera sitter bredvid mig och kurrar. max ligger och sover på soffan och maja tar hand om sina kattungar

11:28
Virus är på uteplatsen i solen
efter mycket letande hittade vi Veto i hundens igloo :)

11.29
Kisse är ute, ser hoom inte.
Pluto går och undersöker varför husse prasslar (öppnar post).
Lillan dricker i köket.
Grizzly ligger i sängen bredvid husse.
vilken rolig tråd. :P
15.23
Olle ligger på tangentbordet med sin nya sele på sig och tycker jag är sååå tråkig som tar på honom sele utan att vi ska gå ut. ^^

Just nu ligger min Signe i mitt knä och spinner. Jonna vilar på en stol.

Neo han äter (inte en ovanlig syn på den katten) å min andra stackars bebis sitter i en trädkrona å kan inte komma ner… å vi får som sag ej ner han…

15 aug kl 9:23 så sitter askungen i badkaret och isa under badkaret*S*
09.45 mina katter jagar runt på varandra i lägenheten. Upp och ner för soffan!

de kollar in frysen…jag håller på att frosta av den…spännande värre med alla isbitar och vatten :)
13:22 Billy(boy) leker med hunden Ninja…

Ligger och sover bredvid mig i soffan.

14.48 Baileys ligger i soffan och tvättar sig.

YamYam och Kimi ligger i favoritsolstolen och väntar på solen som lyser med sin frånvaro!

#29 hehe, känner igen stilen…

00:54..nu är tyst som kyrkan i huset…alla åtta missarna har lagt sig till ro..några ligger säkert o väntar på matte i slafen i vanlig ordning..hussen i huset är borta på tjänsteresa o då fastnar man allt för länge vid datorn:P
12.00 Lucas sover i min mammas säng :)
Min ena är ute, och min kattunge ligger o sover :)
MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se

17.35 Tisse är ute någonstans =)
18.07 Trötter ligger under soffan och sover och toker sitter i fönstret och tittar ut.

08.37 - båda två ligger tillsammans i änden av soffan och sover. Ska försöka smyga och hämta kameran…

Just nu sitter dom ivrigt och väntar för det är blödfoder dax! Brukar ge dom rc som bas och så får dom lite blödfoder på morgonen som lite gotta!

21.52 full rulle ser bara två streck

**Hon är ute och jag får inte taaag på henne!! men visst hon har halsband på sig där det står vem hon tillhör och mitt telefon nummer, men jag är så arg för när jag tog upp henne och vi skulle gå in så fräste hon åt mig och försökte bita mig faaaaan hatar henne
**

Min honkatt Pepita är ute för tillfället..sitter på en stol utanför o vill inte komma in..*s* sen har hon 4 små bebisar också..2 ligger i soffan och 2 under diskbänken..förmodligen trångt o gott..=)
Hälsn. eva

Min katt Wille ligger i mitt knä just nu och kurrar för fullt 

15.10.. Kenzo sitter i fönstret och tittar på något..Zeb Ligger i skåpet där jag har mina handdukar

Båda ligger och sover.

18:27
Kan slå vad om att han ligger och sover :P
21.43
Toker sitter och skriker för att han vill gå ut… Trötter har lagt sig för att sova någonstans :)
Buster är ute å springer nånstans. Jag vet inte var Lucas håller hus :P
23.01 Siri sover bredvid mitt tangentbord på ett papper och "kurrar" så hon e inte riktigt sovandes.

01.01 - min katt sover på min soffa :') <3
Daisy sover just nu

Yam Yam leker med sin nya kattmyntamus…helt galen :) Kimi sitter bredvid, helt oförstående…:)

Skulle tippa på att hon ligger och myser med nyhusse.. eller spanar intresant på minihussarna… =)
14.15: Tindra ligger och sover på en vikt filt.

14.40
Emil går balansgång på balkongräcket..tur för honom att det är nät runt om för annars skulle han trilla ner..
Stina sprang just in i sovrummet och funderar på om hon ska hoppa in i garderoben..

14.41 Båda katterna sprang mot varandra och krockade i luften..nu ligger de och brottas på golvet så att pälstussar flyger!

Lillan försöker sno min plats på skrivbordsstolen, Pluto undersöker ommöbleringen av tangentbord. Kisse är ute, ligger nog och solar nånstans. Grizzly gömmer sig nog under sängen, för dammsugaren har varit framme.

16:24 Busan jamar på ungarna
Saga(atlantis) försöker komma upp på bordet
Cleo dricker vatten i skålan o passade på att ta sig ett dopp
Smilla leker
Snoken sover som en stock
Clank vässar klorna på min strumpa, som fortfarande sitter på min fot

Min mosters kattunge har setat i 10 minuter och vakat över mina gerbiler, hehe :P Klockan 17.44
00:36
Trötter ligger i mitt knä på rygg och försöker få mig att sluta skriva på datorn
Toker biter i mina tår och vill att jag ska gå och sova..
Jaja vad gör man inte för sina katter…
Sov sött :)

08:52 Lex ligger i mitt knä ovh kurrar. Twiggy äter. Molly och Leia ligger på stolarna i köket och sover.

Yam Yam fick nog av mattes fotande, och sprang ut på altanen, Kimi gjorde sällskap…nu iaktar de sparvarna i syrenträdet :)

Just nu ligger Signe på mitt databord, eller snarare på min arm. Hon vill alltid ligga på min arm och musen när jag är vid datorn. Hon är en riktig maskot! 
13.59 - Just nu ligger Tusse (katten) och tvättar vår lille chihuahua som däremot är mer intresserad av att bitas och leka. :)
(Bilder finns i Fotoalbumet :) kommentera också gärna inläggen med deras bild.)
14:31 Mori har smitit in i sovrummet och sover i sängen, tänk om husse visste ;)

Min lillasyster ligger i min gäng bakom mig och försöker sova medans cici min katt attackerar hennes fötter :P hehe

Min lillasyster ligger i min gäng bakom mig och försöker sova medans cici min katt attackerar hennes fötter :P hehe
00:27 Polly ligger ihoprullad på soffan och väntar på att matte ska lägga sig i sängen, Minou ligger och sover bakom gardinen. Och snart ska vi sussa!!
Godnatt
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
01:49 här på Åland
Min katt ligger i min halva av sängen och sover
(Ursäkta, hennes säng. För allt mitt är ju hennes eller…?
)
08.22
Försöker tigga till sig mer mat :P

Yam Yam springer ut på altanen, blir våt på tassarna, springer in och slirar på parketen. Om och om igen :) Matte skrattar så att hon nästan trillar av skrivbordstolen…lite senare blir det säkert tillfälle att torka golv :D
Kimi tittar förfärat på…huu, vatten…

14:26
Seliné och Mynta kör maratonbus här i datarrummet!!

16:01
Cesar är ute och jagar råttor, haha. han kom hem med en råtta i går kväll.

16:19 Han e ute
16:20 Är ute på trappan och kikar på världen
17.59, min lilla bebis "tiger" på 13 snart 14 v, ligger i soffan och kollar in min lille bror som spelar xbox!!

Hon ligger på köksbordet o kollar in Skäggisen Neo som ska lägga sig till rätta nu innan lampan släcks .. där slocknade den ..

Nu såhär mitt i natten så busar mina katter, de jagar varandra.

Lotus sitter på musburen och tittar på mössen.
12.06
18.38 Lucas ligger å sover på ett nyköpt mjukt skinn som just nu är placerat i min säng. Var Buster är har jag ingen aning om :P

19:42 Minus ligger vältrad i soffmadrasserna från uteplatsen och sover sött. ^^

19:44 Minus vänder på sig, och sover åt andra hållet. xD
23:53 (här på Åland)
Vimsan ligger i sängen och sover, den rackaren. För att vara pigg tidigt i morgon mitti då hon väcker mig för att hon ska ut.