Katter iFokus

Katter

Etikettertillbehörutrustning
Läst 991 ggr
aloizias
3

Klösträd kattens no 1

Nu går det köpa kattens no 1 klösträd igen Partajar http://www.kattkompaniet.nu/klostrad-/kattens-no-1--c-237-1.aspx

[JenniN]
2

Är det bara jag eller kostar nya klösträd nära på en förmögenhet. 

jag köpte mitt för 400 på blocket och det fungerade i flera år innan jag sålde det för att katten gick bort.

BIEE
4

Kostar mer än andra klösträd, men man får vad man betalar för (som vanligt). Det är mycket välgjort och stadigt. Toppenkvalitet. 
Har man  stora livliga (och tunga katter) är det det enda som duger (om man inte gör själv). Finns i delar och olika hyllor/hängmattor, så att man kan designa ett eget utseende eller om man vill/måste byta ut någon del så går det bra. Finns även olika tunnor samt vägghängda träd.

[Emma--]
1

#1 Det är mycket bättre kvalité motför dom billiga som går att hitta.
Sen om en del av trädet används mest och blir nött så kan man bara köpa en reservdel och byta ut. 

Det gamla trädet vi har är ett trixie och mina katter klöser knappt och ändå börjar repen se trista ut. Kattens no 1 använder dom mer flitigt men tror det kommer ta tid innan det kommer att synas. 

Det är lätt värt det att lägga lite extra pengar. Man får ett rejält träd i bra kvalité. 🙂
Kan tänka mig om man har större katter dessutom att kattens no 1 passar bättre.

[cicoccabim]
0

Det lilla klösträd jag hade tålde inte min katts vilda lekar- men kattens no 1 spelar det ingen roll att hon tar fart i hallen och dundrar upp i trädet- det står stadigt. Trots flitig användning ser det inte ens slitet ut. Det är otäckt stickigt att hålla i när det ska monteras, men det är väl denna strävhet som är så skön att klösa på?