vad gör katterna när de är ute har jag altid undra
vad tror ni
jagar?
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
1 inte i 12 h väl
Jagar fåglar och andra små djur, ligger i solen, gör sina behov i rabatter, är iaf vad jag sätt grannarnas katter göra
Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus
Underskatta aldrig värmen från en kall nos 
Men, har du aldrig sett vad katter gör ute? Är du inte ute med dina katter något? Ta det inte som något påhopp nu, utan jag bara undrar. När jag bodde på landet och hade utekatter så såg jag ju vad de sysslade med om de inte hade vandrat längre bort utom synhåll.
Det finns en dokumentär som heter kattens hemliga vägar där man satt kameror och GPS för att se vad dom gör när dom är ute.
De är mest och patrullerar om jag minns rätt
l'm back
4 minna springer så jag ej hinner se
Ok….
till andra sidan genom en bygnad sedan puff borta
Se dokumentären jag tror #5 pratar om. Där hade katterna rätt liknande saker för sig.
Hej Trazy.
Kamera på halsbandet som #5 nämnde hade varit intressant att ha på katterna. Synd att de är så snordyra annars hade jag lätt testat 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Har studerat utekatter ibland och det jag ser dem göra är oftast att gå en liten bit, sätter sig och tittar, går lite till och sätter sig sen och tittar. Ser över reviret antar jag. Annat dom gör ibland är väl att sova, jaga, utföra sina behov (ibland på olämpliga platser), bråka med andra katter.