Snäll katt
Vi tog hand om en kisse i förra veckan då våran granne o kattens ägare hastigt gått bort. Våran katt sa inget om de han kom fram o hälsade utan minsta fräs. Nye katten fräste lite. Men sen var var de vänner. De åt dremis ihopp i soffan. Ja blev lite förvånad av att våran katt inte alls brydde sig ett dugg i att de kom en ny katt på hans revir. Båda är ju kastrerade ioförsig men ändå.
Jag äter inte mina vänner. Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.
Vad roligt att det gått bra. Heder till dig som tog hand om grannens kisse 🌺
En riktigt fin julhistoria.❤️
/Maria
Härligt att ni tagit hand om kissen! ❤️ Eftersom de är en grannkatt så känner dom nog varann lite och kanske därför har de gått så bra. Ja, han fick en riktigt härlig julklapp, grannkatten!
Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott! / Catta-Y
Meeow!
Trevlig berättelse! ✨ Ja det finns många fördelar med att ha sin katt kastrerad!
Han heter Musse o är så mysig en riktig kel katt.Våran Laban älskar att vara med överallt men är inte så jätte kelig han kommer en stund o vill ha gos. Musse har ju varit ute katt de vill inte ja ha för vi bor inte så lämlit för att ha de. Men han värkar inte ha något imot att vara inne han jamade vid dörren lit 2 första dagarna men sen inget. Skall försöka lära han att gå i sele om ett tag.
Skicka gärna ut bild på de 2 charmisarna 😃
Ja de skulle ja s gärna gjort men har inga bilder inlagda på datorn. Kan inte få in dem själv o min dotter är mest hos pojkvännen. Är lite dator handikappad.
Musse
Vilka finisar! 🙂
Härligt att du tog över katten och att de trivs ihop!
😊 Det är bättre att fråga och verka obildad, än att vara tyst och förbli obildad. 😉
Men åh så mysigt!

Snyggingar 😃
Vissa kissar gillar varandra direkt, andra behöver lite mer tid.