Fota på kattutställning
Jag har blivit erbjuden av att fota på en kattutställning (studio då) men när dom som höll i utställningen fick se hur liten lokalen var blev det lite problem och enda ytan som blev över är till ena toaletten O.O Det är en yta på 2*4 meter med toabås på ena sidan. Det låter ju mindre frächt att vara där, och utrymmet verkar dåligt..
Hm… Det funkar ju alltid att åka dit på utställningsmorgonen och kolla hur det ser ut. Eller tycker ni att jag ska utesluta fotografering?

du kan väl alltid åka dit och ser hur det ser ut och om man kanske inte skulle kunna flytta runt lite för o få en liten yta någon annan stans?
#1. Jag fick klart förklarat att det kommer bli nog svårt att rymma burarna och borden och så…. Jo, jag tror det blir att åka dit och kolla i alla fall :)

Det kan vara bättre än man tror, det är klart man måste få rum med allt, och att det inte skall vara ett evigt springande av folk som ska på toa förstås… Men det värsta är ändå när fotografen på utställning får stå bakom läktarna eller på en yta som inte är avgränsad alls, rymningsrisken är ju verkligen överhängande då…
#3. Ja, det är sant. I en toa kan man åtminstone stänga in sig. Men jag vivlar tyvärr på att jag får plats med mina grejer på den begränsade ytan. Jag har till exempel ingenting att hänga upp mina bakgrunder på :(