Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 1133 ggr
jela96
0

namn hjälp

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Fick precis hem en underbar hankatt från djurskyddet. Han ska tydligen bott i en stor katt koloni med runt 50 katter. Han är iallafall 5 månader gammal och helt underbar. Han är riktigt mysig och ligger redan och spinner i min famn. Nu behöver jag hjälp med att namn ge den här skönheten :) Han är en hane och jag gillar inte typiska katt namn utan mer annorlunda :)

Missa inte Månadens dvärgkanin  - Sajtvärdinna på dvärgkaniner
Bunnysta@instagram

Surpan
0

Annorlunda på vilket sätt? Gillar du vanliga människonamn (Hasse, Tage, Linus), eller gillar du namn som får en att tänka på ting(Bollen, Rutan, Måne), eller namn som syftar på personlighetsdrag (Vilde, Mysak, Busen)? Korta eller långa namn? Har ni fler djur och vad heter dom?

/Surpan

jela96
0

Annorlunda människonamn är vackra ex. Fatima och Setareh (stjärna) fast de är ju tjejnamn :) Har två kaniner som heter Milton och Bella

Missa inte Månadens dvärgkanin  - Sajtvärdinna på dvärgkaniner
Bunnysta@instagram

[JeanetteK]
0

Han ser ut som min omplaceringskisse Poker. Han hette Pooki när han kom hit men jag glömde det hela tiden så jag kallar honom Poker.

Surpan
0

Hm.. Då är det lite mer att gå på!

Jag kör på en lista:

Domino, Dominic, Dexter, Trevor, William, Rufus, Henning, Ivar, Falcon, Ceasar, Wilmer, Hugo, Oliver, Morgan, Vidar, Xerxes, Silas, Ludwig, Emanuel, Tristan, Frans, Romeo.

Hoppas några var fina! 🙂

/Surpan

Rumblebee
0

Finns det någon film, serier eller spel du gillar och kan ta inspiration från? Eller från något annat du tycker om för den delen. Är helt kass på att komma på namn, det enda som dyker upp är Gizmo, Rascal och Pascal.