Katter iFokus

Katter

Etiketterbildtrådarvideoklipp
Läst 1482 ggr
lindac77
0

Mirror mirror on the... floor?!

… säg oss vem som den knasigaste matten är?! Antagligen är det VÅR matte som har placerat en stor spegel på golvet. Den var väl egentligen inte ämnad för oss katter, utan hon la den på golvet av en helt annan orsak, men oj så spännande den var… och såna snygga och roliga katter det fanns i den där spegeln! :-)

mvh Rippe

Finns även ett busigt filmklipp på bloggen: http://mco.sida.nu

image465

image469

karins
0

Vilka fina bilder på snygga katter!

Maria
0

Häftiga bilder…

/Maria

eliasl
0

awww vilka fina katter du har, jättefina bilder också!

Sara87
0

Jättefina bilder å stiliga katter! :) Tyvärr verkar jag inte kunna se en av bilderna..det är bara en sån där liten kub med ett rött kryss i :P

Tufvans
0

Wow! Den första bilden var ju urläcker!

Linn
0

underbar hemsida du har där! :)

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

lindac77
0

#4 Vilken bild är det som inte syns? Menar du utav de jag la in här eller av de inne på bloggen?

Kul att ni gillar bilderna! :-)

Sara87
0

#7 Menar bilderna här. Jag ser en bild på den röda katten när han tittar ner i spegeln, å en bild på den röda å den svart-vita när den röda ger den svart-vita en puss.

Sotis
0

Vad sööt katter:) och jätte fina bilder:D

LinaK
0

Oj! Vilka fina bilder, den första var verkligen super!! Skrattande finfina katter du har också

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Titti
0

Vadå fåfäng? tänkte jag först.

Jättefina bilder. Såg den härliga filmen också.

//Titti

Sidentass
0

Men himmel så läckra bilder!!! 'Så snygga dom blev med spegelns hjälp:-)

lindac77
0

#8 Då verkar det som du ser alla bilderna för det är bara de båda! ;-) Hmm… undra vad det är för liten ruta med rött kryss du ser?

lindac77
0

#11 Hihi, ja lite fåfäng är han nog min Rippe! :-D

lindac77
0

Tack för alla gulliga kommentarer! :-)

Sara87
0

#13 Jasså.. Jadu, de undrar jag med.. :S

Pia
0

Jättefina, katter och bilder!

Pia
0

Jag skulle kommentera på din blogg, men det bidde bara rött x i verifieringsrutan…:/ Får se om det var ngt tillfälligt.

GucciDior
0

Gud vad snygg den röda var! Kyss

rulda
0

Jag älskar Rippes blogg. Skrattar högt varje gång jag läser… hm måste erkänna att jag känner igen mycket i mina katter… Men måste säga att jag fastnar för Rippes morrhår varje gång jag ser en bild av killen. Sååå långa och ståtliga :D

Sasser
0

utan hon la den på golvet av en helt annan orsak, men oj så spännande den var…

#0 ja det kunde ju tolkas på många sätt…*fniss*, men när jag såg bilderna så vart jag djupt imponerad. Den första bilden var ju helt klockren! Kanonfin.

MiroSputnik
0

Vilka läckra bilder! Använde du någon blixt när du tog dem, eller

lindac77
0

#21 Hihi, man får tolka det precis som man vill! :-D

Men den riktiga orsaken var att jag skulle fixa fästet på väggen där spegeln sitter… så en mer spännande orsak än så var det inte. ;-) Fast katterna tyckte såklart att bästa orsaken till att ha en spegel på golvet är att det plötsligt fanns dubbelt så många katter här hemma att busa med!

lindac77
0

#22 Jag använde en extern blixt som jag riktade upp mot taket.

lindac77
0

#18 Tyvärr är det många som har problem att kommentera i bloggen! :-( Det har tydligen nåt med sekretessnivån i explorer. Sänker man ner den lite så ska det fungera. Likaså fungerar det i andra webläsare, t ex Mozilla Firefox.

lindac77
0

#20 Hihi, kan tänka mig att det är en å annan katt man kan känna igen i Rippes alla hyss och upptåg. ;-) Kul att du gillar bloggen!

lindac77
0

#16 Skumt… NU ser jag också den där rutan… men jag har inte lagt in nån bild där, så vart den kommer ifrån har jag ingen aning om… det ska bara vara 2 bilder…

LinneaG
0

så fina bilder!! kanon häftiga!

Pimu
0

Ooohh .. vilka fina bilder ..