Min Drömkatt, va är din?
Jaa jag har en drömkatt, Javet att man inte ska gå på utseende men lite får man väl drömma ;)
Min drömkatt är en kritvit Maine coon med ett blått och ett grönt öga. är de någon som har en får ni GÄRNA posta en bild :D
Är det renrasig så är det:
Bengal, ragdoll, birma, norsk skogkatt, maine coon främst :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
En svart korthårig katt med tätpäls, en liten vit fläck på tassen och med olika färger på ögonen (ett grönt och ett gult). c:
//Flöffo
har min dröm katt
Äger redan min drömkatt - en bruntabby colorpoint ragdoll :)
5 nej nej har min eggen dröm kat vanlig bond kat
En ragdoll! :)
Oj, menar norsk skogkatt!
#8 OJ vad blå ögon! 😮
#8 Isblå ögon och en halv mustasch, jättefin 😃
En riktigt snygg bengal eller somali.
Självklart måste denne även ha temperamentet som min nuvarande katt, dvs inte benägen att varken bitas eller rivas.
Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund
Får nog också säga bengal eller somali. Bengaler passar mig väldigt då det är aktiva katter och sägs vara ganska pratglada (älskar att meow;a tillbaka till mina katter 😂) och vill hänga med i det mesta, deras pälstyp passar även, samt utseendet är otroligt fint.
Somalin är väldigt lik i egenskaper som bengalen, så samma där 🙂 Skulle kunna tänka mig att äga två bengaler och en somali en dag!
En extra + i drömmen är om de är aktiva men också varvar ner sig för att ligga och gosa då och då 😍
/ Kigon, medarbetare på djurpyssel ifokus.
#8 Gud vad fin!
//Flöffo
Jag håller med dom som har sagt bengal! …Och lite mer specifikt, min egen bengal. Hon är bäst.

Min huskatts-hona är min drömkatt. Hon är kanske inte världens socialaste, och hon har sina idéer och egenheter, men hon är min lilla älskling ändå.
Nästa katt blir dock raskatt, men jag har ingen aning om vilken ras. Beror ju lite på min boendesituation då, dröjer förmodligen några år.
//Jessie
En highlander vill jag ha en vacker dag! Tycker de är så vackra :D
Gärna en stor misse som gillar vatten.
Å andra sidan har jag älskat alla mina kissekatter, alla huskatter. ❤️🐱
En stor maffig maine coon hane 😍
S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo
Måste ju börja med att säga att jag har min drömkatt redan då jag alltid önskat mig en maskad katt av något slag. Oskar är min otroligt vackra huskatt-pojke som är chokladmaskad med vita tår, vilket gör honom ännu mer charmig. :)
MEN jag vill hemskt gärna ha en bicolor Ragdoll.
eller en sköldpaddsmaskad siames.