Vilken ras har dem i sig?
Är inte bra på kattraser, men det första som slog mig var bengal och siames? :) Kanske är heeelt fel, men ser lite ut som dem raserna enligt mig! :)
Siames är rätt! Men ras nummer två är inte Bengal. :)
Någon annan som vågar sig på en gissning?
Skrev igår, som inte kom med tydligen: Cornish, alternativt Siames (vet nu att det är siames) + Norsk skogkatt.
Men väldigt vackra katter är dom! 🐱
Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott! / Catta-Y
Meeow!

#6 Skogis kan det inte vara då den inte finns i maskat.
För att det ska bli maskade kattungar måste båda föräldrarna ha anlaget.
Stolt ägare till tre La permer
#7 😊 jag är inte så bra på raskatter. Men nu har jag fått lära mig nåt nytt. Tack!
Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott! / Catta-Y
Meeow!
Siames+ Birma ?
Kan det vara Siames+Ragdoll?
Jag önskar att det kommer en verksam lag (inom en snar framtid) som totalförbjuder katter att vistas utomhus okastrerade och utan id-märkning.
Inga rätta gissningar på den andra rasen ännu. Någon mer som vågar sig på med en gissning?
Rätt svar publicerar jag imorgon. :)
Siames + Maine coon?
Siames + Ragdoll?
Siames + Abessinier?
Ocicat ?
Kan det vara Siames+Devon rex
Jag önskar att det kommer en verksam lag (inom en snar framtid) som totalförbjuder katter att vistas utomhus okastrerade och utan id-märkning.
Gosis12 gissade rätt!
Grattis! :-D
Roligt att gissa, nog för att jag suger på kattraser :P
Vackra katter 🌺