Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 1793 ggr
Mysan_
0

Vilken kattsand använder du?

Ja, vilken Kattsand använder du till din(a) katt(er)? :) Här används Miss Cat, den som inte är klumpbildande. :)

Saffran0Spice
0

ICA Basic - klumpbildande

Officielle
0

Eftersom jag är nybörjare så måste jag fråga.. vad är skillnaden mellan klumpbildande och icke klumpbildande sand? När ska de användas och vad är bäst?

Sweet as sugar, cold as ice, break me once i'll break you twice. 

Mysan_
0

#2 Klumpbildande kan göra stora klumpar. :) (tror jag iaf)

Marinas Mix
0

ICA Premium, klumpbildande. Tidigare använde vi Miss Cat.

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Saffran0Spice
0

#2 Klumpbildande är som det låter - det bildar klumpar av urinen som är lätta att plocka bort när man gör rent i lådan. Icke klumpbildande är så att säga motsatsen, det blir inga klumpar av urinen.

Officielle
0

#5 Vad ska man använda till en kattunge på 10-12 veckor?

Sweet as sugar, cold as ice, break me once i'll break you twice. 

Marinas Mix
0

Vi körde finkornig klumpbildande på mina små gäster, förra sommaren. Bara att kolla så de inte äter sanden. En finkornig sand gör inte lika ont i tassarna som en grövre.

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Mysan_
0

#6 Det får man ju välja själv, men har hört att den som inte är klumpbildande är bäst för kattungar :)

Saffran0Spice
0

#6 Olika mening om detta - men jag tycker man kan använda vilket som, blir ju inte så mycket i lådan av en 10-12 veckors =)
Själv har jag alltid använt klumpbildande, tycker det är smidigare när man gör rent att kunna plocka bort både kiss och bajs direkt.

MoaL
3

När vi hade katt använde vi Ever Clean. 🙂 Bildar klumpar hur fint som helst, och är perfekt mot dålig lukt. Lätt det bästa märket (i mitt tycke).