Granen har tagit katten
Våran vuxna katt hona försvann för en månad sedan. vi har sett att granen har matat hon tidigare och tror att dom har tagit katten. dom brukar släppa in hon i doms huset. vad ska jag göra
Knacka på och fråga? :)
Gå dit och säg att du vill ha tillbaka din katt. Annars ring polisen, står katten på er så är det stöld om hon inte vill lämna tillbaka den.
Tycker också att du ska gå dit och fråga, man får ju inte bara sno någon annans katt, har du sett henne i deras hus?
Dogs is my world ♥
#3 katten har gått in i doms hus flera gånger och dom ställer mat utan för huset till hon.
är katten id-märkt? är katten anmäld försvunnen? vet grannen att hon matade din katt, grannen kanske tror att katten var hemlös? Om du märkte att hon matade din katt sa du inte till grannen?
Min mamma matar ofrivilligt andras utekatter när hon ger igelkottarna mat

#5 Igelkottar ska inte äta kattmat..
Skynda långsamt så går det fortare.
#6 Igelkotten åt en gång upp fiskrens jag hade glömt i en påse. Igelkotten kom sen ut ur påsen och allt var tomt. Vart helt paff.
Ring på med en förälder som sällskap och ta med en bild på er katt där gärna en från er familj också är med, det kan vara bevis nog på vilken katt ni söker och äger.
Be dem sluta mata er katt så att hon kommer hem och att inte släppa in henne i deras hem mer. Om ni får hem henne kanske ni ska låta henne vara innekatt en kort period och återknyta familjebandet.
Är grannarna inte villiga att återlämna er katt ska ni anmäla det.