Deprimerad katt
Hej, när mamma inte tar hem hunden blir jatten jätteledsen, deprimerad lixom. Vill inte öta osv. När hunden ör här är han pigg, trygg och glad. Hunden har lixom uppfostrat honom. Hur gör man när hunden dör?:(
Det är nog dags att skaffa en kattkompis så han har någon att leka med.
Tror nt han kmr sluta leka med hunden för det tyvärr.. Han lskar hunden, de ligger hela tiden och pussas och leker, hunden uppfostrar honom verkligen(kattungen) Så fort hunden går nånstans följer han med..
Han behöver inte sluta leka men hunden bara för att han har en kattkompis men en kattkompis är någon att ty sig till och leka med när hunden inte är där.
Håller med 1 skaffa en kattkompis det brukar katter uppskatta. Har själv 2 hundar som dotterns katt leker med o tvärtom. Alltid roligt o se dom leka så fint ihop. Men nyligen så tog jag hem en hittekatt, hon fick bo i ett eget rum tills vi såg att hon lärt sig hundarna och att hon även var frisk. Hur som helst hon avgudar Bamse (dotterns katt) hon söker sig till honom och han säger inget om detta, jag tror dom kommer sen leka o ha kul ihop även dom.
Mitt tips är kolla på katthem där finns det ofta katter som letar nya hem dessutom får man bra hjälp o tips från dom för att det ska gå bra.
Sen uppskattar jag att du försöker med skriva ut hela orden och inte använder förkortningar så som kmr. Då inte alla som förstår dessa förkortningar :)